تاج: به حرف‌های عزیزی خادم اهمیت ندهید!

مهدی تاج در واکنش به این‌که گفته می‌شود عزیزی خادم رئیس قبلی فدراسیون را مقصر حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا دانسته، پاسخی داد که بسیاری آن را طعنه به رئیس کنونی دانستند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از تسنیم، مهدی تاج در حاشیه مراسم تشییع شهدای گمنام در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس و برخی دیگر مسایل روز فوتبال صحبت کرد.

این مطلب را هم ببینید: ماجرای افشاگری علی کریمی در مورد تاج

رئیس سابق فدراسیون بر این باور است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به اندازه کافی به استقلال و پرسپولیس فرصت داده و اقدام اخیر این کنفدراسیون یک تصمیم اصولی بوده است. بخش‌هایی از مصاحبه امروز او را می‌خوانیم:

AFC نمی‌خواست استقلال و پرسپولیس را حذف کند

  • جلسه‌ای در خصوص حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا  با آقای سجادی داشتیم. شخصاً اعتقادم این است که کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت‌های لازم را به کشور ما، این دو تیم و دیگر تیم‌ها داده است تا اصلاحات انجام شود. فرصت دادن، لاپوشانی نیست که بگویند لاپوشانی کردند. این فرصتی است که به دیگر کشورها هم داده است تا مسائلی مانند سجاوندی، ورزشگاه‌ها، بدهی‌ها و… را تعیین تکلیف کنند.
  • از این فرصت شاید به خوبی استفاده نشد و مشکلات این دو باشگاه هم واقعاً زیاد است.
  • من به‌عنوان نایب رئیس AFC صحبت کردم و با وزیر ورزش هم جلسه داشتیم. وزیر نیز تمام تلاش خود را انجام داد و یک فرصت سه ماهه‌ای بود که شاید باید در این سه ماه یک‌سری کارها رخ می‌داد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا باشگاه‌ها باید برای آینده کار کنند تا این بدهی‌ها و مسائلی که وجود دارد، مشکل‌ساز نشود. حداقل مدارک اولیه را ارائه کنند که بعضی وقت‌ها این کار هم انجام نمی‌شد.
  • معتقدم باشگاه‌های بااقتدار و خوبی داریم و AFC هم دلش نمی‌خواست این دو باشگاه را حذف کند و برای آن‌ها عملیاتی نبود، چون استقلال و پرسپولیس به همراه عربستانی‌ها بیشترین تماشاگر را دارند و حتی روی درآمد AFC هم تأثیر می‌گذارد. در مجموع یک اصولی هم وجود دارد که باید پای این اصول ایستاد.

مقصر حذف استقلال و پرسپولیس من مهدی تاج نبودم

  • هر سال AFC فرصت می‌داد و هر سال هم کارهای خوبی انجام می‌شد. باشگاه‌ها تلاش و بدهی‌های زیادی را پرداخت می‌کردند اما پشت آن دوباره بدهی‌های جدید آمد. باید بدهی‌ها پرداخت شود و باشگاه‌ها به جایی برسند که الزامات تنظیم‌شده AFC را فراهم کنند.
  • این‌که عزیزی خادم گفته رئیس سابق فدراسیون فوتبال مقصر حذف استقلال و پرسپولیس بوده ادعای ایشان است. خیلی به این چیزها اهمیت ندهید.

از این مطالب هم دیدن کنید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.