سرکردگان باند دزدهای معتاد به دام افتادند

نیروهای پلیس در یک عملیات ضربتی، تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر را به دام انداختند که باندهای دزدان معتاد را هدایت می‌کردند.

مقام انتظامی اضافه کرد: در این عملیات ضربتی۱۱تن از سارقان و فروشندگان مواد مخدر در حالی دستگیر شدند که همه آن ها دارای سوابق کیفری بودند.
وی با اشاره به این که در میان دستگیرشدگان چند زن نیز حضور دارند که سارقان معتاد را به سرقت اموال مردم ترغیب می کردند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه این خلافکاران، مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی به همراه تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل فرش، اتو، تلویزیون، پیک نیک، زاپاس و جعبه های ابزار خودرو و غیره کشف و ضبط شد که تحقیقات نشان داد: هرکدام از آن ها در قبال فروش مواد مخدر، لوازم سرقتی را از سارقان می خریدند و آن ها را به مالخران می فروختند. رئیس پلیس مشهد ادامه داد: با هماهنگی های قضایی چند تن از سارقان معتاد نیز در این زمینه دستگیر و به مقر انتظامی هدایت شدند که همه آن ها نیز دارای سوابق متعدد کیفری هستند. مقام انتظامیفت: بررسی های بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد و نیروهای انتظامی تحقیقات ویژه ای را برای ریشه یابی این جرایم در حالی آغاز کرده اند که تعدادی از اهالی محل، به دلیل برخورد قاطع پلیس با سارقان در این منطقه قدردانی کردند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.