شگرد مامور قلابی برق که ۲۰۰ زن را فریب داد!

مجرم سابقه‌داری است که خود را مأمور اداره برق معرفی می‌کرد با ترفندی عجیب اقدا به دزدی از زنان می‌کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از همشهری، «به بهانه اینکه مصرف برق شما بالاست و باید با وسیله‌ای مانند طلا مصرف آن را پایین بیاورم، طلاهای زنان را می‌گرفتم و در فرصتی مناسب فرار می‌کردم». این گفته‌های مجرم سابقه‌داری است که خود را مأمور اداره برق معرفی می‌کرد و وارد خانه‌ها می‌شد تا نقشه سرقت‌هایش را عملی کند. او یکی از مجرمانی است که در طرح کاشف پلیس دستگیر شده و طبق تحقیقات پلیس، دست‌کم از  زن در تهران سرقت کرده است.

با چه ترفندی سرقت می‌کردی؟
خودم را مأمور برق جا می‌زدم و یک فازمتر هم دستم می‌گرفتم. به مقابل خانه‌ها یا آرایشگاه‌های زنانه در مناطق مختلف تهران می‌رفتم و زنگ در را می‌زدم. وقتی زنی در را باز می‌کرد، می‌گفتم مأمور برق هستم و به‌علت بدهی باید برق خانه یا آرایشگاه را قطع کنم. حتی نقش بازی می‌کردم و می‌گفتم باید وسایل برقی را خاموش کنید تا کدی را وارد کنم و میزان مصرف آنها را بسنجم. زنان اصرار می‌کردند برق را قطع نکنم و من می‌گفتم برای جلوگیری از قطعی برق باید فلزی مانند طلا یا برنج یا مس در اختیارم قرار دهند که آن را داخل کنتور برق قرار دهم و مصرف آن را کم و بدهی را صفر کنم. زنانی که فریب می‌خوردند طلاهایشان را در اختیارم قرار می‌دادند و من پس از سرقت فراری می‌شدم.
همدست هم داشتی؟
همسرم همدستم بود. گاهی برخی زنان به من مشکوک می‌شدند و می‌گفتند باید با اداره برق تماس بگیرند. من هم با همسرم تماس می‌گرفتم و او نقش بازی می‌کرد و تلفنی تأیید می‌کرد که من مأمور اداره برق منطقه هستم.
سابقه داری؟
سابقه سرقت گوشی موبایل دارم و این شگرد را در زندان یاد گرفتم. یک سال قبل آزاد شدم و حدود ۲۰۰مورد سرقت انجام دادم.
تا به حال پیش آمده بود که شخصی همکاری نکند؟
بارها پیش آمده بود. برخی از زنان حاضر نمی‌شدند طلاهایشان را در اختیارم قرار دهند و می‌گفتند باید روز بعد که همسرشان در خانه است به آنجا مراجعه کنم و من هم دیگر بی‌خیال می‌شدم.

مامور قلابی

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.