زن سرکرده باند آدم‌ربایان نقشه دزدیدن پیرمرد میلیاردر را طرح کرد!

طرح کاشف که با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران از چند روز قبل برای دستگیری مجرمان حرفه‌ای پایتخت آغاز شده بود، با دستگیری 317نفر پایان یافت.

به گزارش تازه‌نیوز، به‌گفته سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت، مجرمان دستگیر شده در قالب ۶۲باند فعالیت داشتند که شاخص‌ترین آنها ۲ باند آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه بود که تمامی اعضای این باند‌ها دستگیر شدند.
سرکرده نخستین باند زنی بود که به قصد تصاحب خانه میلیاردی یک پیرمرد نقشه آدم‌ربایی کشید. او مدتی قبل پس از آنکه با پیرمرد ثروتمند طرح دوستی ریخت قدم به خانه‌اش گذاشت و در فرصتی مناسب سند ملک او را که در حوالی نارمک بود، سرقت کرد. این زن بعد از سرقت با استفاده از مدارک جعلی، ملک ۴واحدی پیرمرد تنها را به نام خود منتقل کرد. پس از آن نقشه آدم‌ربایی کشید تا بتواند این ملک را با خیال راحت بفروشد.

به نقل از همشهری، او برای این کار چند آدم‌ربا اجیر کرد تا پیرمرد را بربایند و شرایط را برای فروش خانه او مهیا کنند. یکی از متهمانی که با دستور این زن اقدام به ربودن پیرمرد کرد می‌گوید: شب حادثه به همراه همدستانم وارد خانه پیرمرد شدیم. خودمان را مأمور معرفی کردیم. به بهانه اینکه پیرمرد در اداره پلیس پرونده دارد و باید برای ارائه توضیحات به آنجا بیاید، او را ربودیم و به یک کمپ ترک اعتیاد در اطراف تهران منتقل کردیم. در آنجا با این ادعا که پیرمرد معتاد است، وی را در کمپ زندانی کردیم تا بتوانیم خانه‌اش را بفروشیم.
او گفت: سرکرده باند به راحتی موفق شد ملک میلیاردی را بفروشد. اما پس از فروش، ۴مستأجری که در آنجا سکونت داشتند به موضوع مشکوک شدند و پلیس را در جریان قرار دادند. به این ترتیب همه اعضای باند لو رفتیم و دستگیر شدیم. تحقیقات نشان می‌دهد که زن میانسال که سرکرده این باند بود، پیش از این ملک دیگری را هم با این شگرد به فروش رسانده است.

اعضای دومین باند دستگیر شده، تبهکارانی بودند که دست به سرقت مسلحانه زده و چند دستگاه ماینر را از کارگاهی به سرقت برده بودند. یکی از آنها که چوپان است در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید که به پیشنهاد یکی از دوستانش از شهرستان به تهران آمده تا نقشه این سرقت را عملی کند. او و همدستانش پس از حمله به کارگاهی در تهران، با تهدید اسلحه دست و پای کارکنان را بسته و دستگاه‌های ماینر را سرقت کردند تا اینکه با شکایت شاکی و تحقیقات پلیس دستگیر شدند. با دستگیری اعضای این باند که یک زن نیز عضو آنها بود معلوم شد که آنها در یکی از شهرستان‌ها هم دست به سرقت مسلحانه از منزل و دامداری زده بودند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.