کلاهبرداری با پیش فروش مجتمع‌های آپارتمانی

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۸ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

وی افزود: در تحقیات صورت گرفته پلیس و اظهارات مالباختگان مشخص شد، شکات جهت تهیه مسکن با فردی که خود را فعال در ساخت و ساز مجتمع‌های آپارتمانی معرفی کرده بود آشنا شده‌اند و برابر قولنامه‌های تنظیم شده هر کدام یک واحد آپارتمان بصورت پیش فروش خریداری کرده و فرد کلاهبردار با ترفندهای متقلبانه مبالغی را بصورت اقساطی از آنان تصاحب می‌کند که بعد از مدتی متوجه می‌شوند املاک خریداری شده به افراد غیر فروخته شده است.

به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان، بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کلاهبردار سابقه دار را در سطح شهر”خرم آباد” شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند. این مقام انتظامی لرستان، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۲۸ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کرد و همراه پرونده تحویل مراجعه ذی صلاح شد.

الهی در پایان، ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و سودجو که پلیس با قاطعیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد قبل از انجام هرگونه معامله از دفاتر مشاوره املاک اطمینان حاصل کنند و اصالت سند ملک مورد معامله را از مراجع ذی صلاح استعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.