سومین درگیری و زدوخورد در مجمع‌ در یک روز +ویدئو

امروز مورخه ۲۹ دی ۱۴۰۰ مجمع نماد وبرق در ساعت ۱۴ برگزار شد، به درگیری منجر شد. این تنش در مجامع، سومین درگیری در مجامع امسال و دومین درگیری در روز جاری بود.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از نبض بورس، در یکسال و نیم اخیر با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا مجامع شرکت‌ها بصورت مجازی برگزار می‌شد، اما با توجه به عادی شدن شرایط و واکسینه شدن افراد مجامع عمومی شرکت‌های بورسی به صورت حضوری برگزار می‌گردد.

با توجه به شرایط بازار سرمایه و سقوط و کاهش قیمت سهم‌ها در یک سال اخیر بازار سهام، در برخی از مجامع بورسی اتفاقات عجیبی رخ داده است و با اعتراض سهامداران همراه بوده است.

سهامداران حقیقی به خاطر ریزش مداوم شاخص‌های بورس و زیان‌هایی که از این ناحیه طی چندماه گذشته متوجه سهم‌های موجود در پرتفوی و سرمایه آن‌ها شده است خواستار جبران زیانشان هستند.

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین با نماد وبرق امروز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۹ در ساعت ۱۴:۰۰ در استان تهران، شهر تهران به آدرس میدان هفت تیر – ابتدای خیابان مفتح جنوبی-مجتمع فرهنگی عرفان جهت تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره برگزار شد.

اما این مجمع همانند مجمع کرمان که در ۶ دی ماه برگزار شد و مجمع بانک دی که صبح امروز برگزار گردید همراه با تنش و درگیری بود.

باتوجه به فیلم منتشر شده به نظر میرسد این درگیری برای رای گیری جهت انتخاب اعضای هیئت‌مدیره پیش آمده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.