پیش بینی بورس هفته آینده/ هیولای بازار سرمایه آرام می‌گیرد؟

بازار سهام در هفته‌ای که گذشت با ریزش همراه بود. پیش بینی بورس هفته آینده به چه صورت است؟

به گزارش تازه‌نیوز، بازار سهام در هفته‌ای که گذشت روزهای خوشی را تجربه نکرد. شاخص کل ۴٫۱ درصد افت کرد و کانال ۱٫۳ میلیون واحد را از دست داد. اغلب کارشناسان معتقدند حجم کم معاملات در بازار ماندگار است اما روند منفی نه.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام به تجارت‌نیوز گفت: جلسه مجلس با فعالان بازار سرمایه در حالی تشکیل شده که سهام در کف قیمتی خود هستند. از نظر تکنیکالی سهام در وضعیتی هستند که اگر در این جلسه اتفاق خوبی بیفتد بازار هفته آینده خوب خواهد بود.

به گفته او، اغلب شرکت‌ها گزارشات ۹ ماهه خوبی ارائه دادند و به نظر می‌رسد هفته آینده هفته خوبی برای بازار باشد؛ اگر چه ریزش‌ها ۳۰ هزار واحدی است و رشدها سه هزار واحدی.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: این رشدها مشکلی از سهامداری که پولش یک نهم شده حل نمی‌کند. حتی اگر فولاد شاخص را مثبت کند، وضعیت پرتفوی سهامداران تغییری نمی‌کند.

رئیسی گفت: برای هفته آینده، بازاری مانند هفته‌های گذشته، کم‌حجم اما مثبت را پیش‌بینی می‌کنم. من نسبت به بازار خوش‌بینم. بدبینی نسبت به بازار زیاد شده اما وضعیت برعکس زمانی است که شاخص دو میلیون واحد بود. این روزهای بد به پایان نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.