اظهارات نگران‌کننده آمریکا از مذاکرات؛ پایان برجام نزدیک است؟

وزیران امور خارجه آمریکا و آلمان در نشست خبری مشترکی ادعاهای خود را درباره مذاکرات وین تکرار کردند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا،  آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا که به آلمان سفر کرده است، روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست خبری مشترک آنالنا بائربوک وزیر امور خارجه آلمان گفت که همراه انگلیس، فرانسه ، آلمان و جوسپ بورل نماینده اتحادیه اروپا درباره مذاکرات جاری با ایران و بازگشت مشترک متقابل به اجرای کامل برجام گفت‌ وگو کردیم.

ویدئو| شعار‌های مال‌باختگان علیه رئیسی/ وعده‌های سه روزه، پول ملت میسوزه!

ویدئو| گاف جدید رئیسی مقابل پوتین سوژه شد!

این مقام ارشد دولت بایدن با بکارگیری تاکتیک ضرب الاجل برای فشار بر تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین ادعا کرد: ما در زمان حساس و تعیین کننده ای هستیم، می توانیم این مذاکرات را به یک نتیجه موفق برسانیم و به نگرانی های اصلی همه طرف ها رسیدگی کنیم اما زمان رو به اتمام است.

وزیر امور خارجه آمریکا در تداوم هراس از پیشرفت های برنامه هسته ای ایران در چارچوب برجام در پی نقض این توافق از سوی واشنگتن مدعی شد اگر در چند هفته آینده به توافق نرسیم پیشرفت های جاری ایران که پس از خروج آمریکا از برجام از سر گرفته شد، بازگشت به برجام را غیر ممکن خواهد کرد.

۱ نظر
  1. محمد

    جناب انتونی وزیر خارجه امریکا.جنابعالی چون یهودی هستی و مسیحی نیستی به جای انکه به فکر منافع امریکا در برجام باشی بیشتر به فکر منافع اسرائیل هستی.به نگرانی های ودرخواستهای منطقی وتجربی ایران هم در خروج دوباره امریکا از برجام و پاره کردن برجام توجهی نداری .این که نشد تعامل ومذاکره .با این روشی که جنابعالی در پیش گرفتی شکست مذاکرات قطعیست وشما به هدف مشترکت با اسرائیل می رسی. یعنی شکست برجام وخوشحالی اسرائیل.که شکست برجام صد درصد به ضرر امریکاست.امریکا باید تضمین قابل اتکا بدهد که دوباره زیر برجام نزند واگر زد ایران بتواند غرامت بگیرد. جناب انتونی اقای بایدن با وجود شما موفق نخواهد بود چون شما وزیر خارجه اسرائیل هستی نه امریکا.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.