خبر استعفای گل‌محمدی جدی است؟

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس قصد استعفا ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان که یکی از دوستان صمیمی یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس هم هست، به خبر استعفای گل محمدی واکنش نشان داد.

حسینی گفت: یحیی دلخور است. تیمی که پنج سال متوالی قهرمان شده است، ایشان به عنوان نفر اول فنی انتظارش این است رسیدگی و توجه بیشتری بشود. کار بزرگی انجام شده است. او کمی دلخور است و فکر نمی‌کنم بحث استعفا باشد.

سرمربی تیم پیکان درباره ارتباطش با گل محمدی هم تاکید کرد: یحیی مثل برادر بزرگ‌تر من بوده است. روزهای خیلی خوبی با هم در فوتبال داشتیم. الان هم ارتباط صمیمانه ای داریم. خدا کند همیشه این ارتباط حفظ شود. ما در مورد فوتبال خیلی با هم صحبت می‌کنیم.

حسینی در خصوص اینکه در مقطعی ارتباط او و گل محمدی به خاطر ماندنش در ذوب آهن به جای یحیی باعث ایجاد دلخوری شده بود، یادآور شد: نه به آن شکل. من ذوب آهن را دوست داشتم و شاید اگر از این تیم جدا می‌شدیم ضربه بدی می‌خورد. در رده دوازدهم بودیم و سه باخت متوالی داشتیم. شاید هم اشتباه کردم و نباید جای یحیی می‌ماندم ولی چون خودم بازیکن ذوب آهن بودم… مشکلی نبود. خود یحیی هم درک کرد که دنبال منافع شخصی نبودم و نمی‌خواستم تیم ضربه بخورد.

به نقل مهر، سرمربی پیکان که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می‌کرد در واکنش به اینکه اگر با گل محمدی می‌ماند الان در کادر فنی پرسپولیس حضور داشت، گفت: من از خود فوتبال لذت می برم و در بند این صحبت‌ها نیستم که مثلاً استقلال یا پرسپولیس. دوست دارم جایی که هستم، مثمر ثمر باشم. این جایگاهی که هستم خوب است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.