به من گفتند از استقلال بازیکن دعوت نکن!

اسکوچیچ در مصاحبه امروزش گفت: می‌خواهم گلایه‌ای از چیزهایی که در مورد من گفته می‌شود، داشته باشم. القابی مثل دلال به من گفته می‌شود. همه باشگاه‌ها برای ما یکسان هستند. بین باشگاه‌ها تفاوتی قائل نمی‌شوم.

به گزارش تازه نیوز، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دلخوری‌اش از سازمان لیگ گفت: «به من گفتند نمی‌توانم از استقلال بازیکنی را به تیم ملی دعوت کنم اما خبر رسید که قرار است بازی لیگ برگزار شود.»

او درخصوص مخالفتش با تعویق بازی استقلال با هوادار گفت: «موضوع مخالفت من نبود. این اطلاعات به دستم رسید که تست ۱۷ نفر از بازیکنان استقلال مثبت شده و در عین حال می‌خواهند بازی کنند. این اطلاعات به دستم رسید که نمی‌توانم از بازیکنان استقلال کسی را به تیم ملی دعوت کنم ولی خبر رسید که بازی لیگ برگزار می‌شود. این باعث تعجبم شد. جای تعجب داشت چطور مسابقه‌ای در «فیفادی» برگزار می‌کنیم و برای بازیکنان دیگر می‌تواند دردسرساز شود.»

این مطالب را هم از دست ندهید:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد: «اگر در تیم ملی چنین مشکلی پیش بیاید بازیکنان قابل جایگزین هستند. دغدغه دیگری که من دارم در مورد بازیکنان دیگر هم هست. امیدوارم بازیکنان در صحت و سلامت به اردوی ما برسند. در چند روز گذشته با پزشکان تیم پروتکل‌های سختی را تدوین کردیم تا بازیکنان در صحت باقی بمانند.»

اسکوچیچ درباره صعود زودهنگام تیم ملی به جام جهانی‌ و اینکه برای مسابقات پایانی مرحله سوم انتخابی چه برنامه‌هایی دارد، گفت: «نمی‌شود به آن بازی‌ها به چشم بازی تدارکاتی نگاه کرد. همیشه در تیم ملی باید انگیزه‌های جدیدی برای خودمان پیدا کنیم. مسئولیت سنگینی بر دوش ماست چون یک کشور را نمایندگی می‌کنیم. نکته مهم این است که قدم نهایی را برای صعود به جام جهانی‌ برداریم. دلم می‌خواهد همه بازیکنان از سهل‌انگاری و غفلت فاصله داشته باشند و فکر نکنند کار تمام شده است. بعد از برداشتن قدم اول، برای بازی‌های بعدی هم شرایط همین خواهد بود. اجازه نمی‌دهم بازیکنان با خیال راحت در آن مسابقات به میدان بروند. احتمال دارد تفکرات جدیدی را امتحان کنم ولی همیشه از بازی‌ها برد می‌خواهم. هدف ما هم فقط صعود به جام جهانی‌ نیست.»

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سؤالی در مورد رکوردهایش در تیم ملی تصریح کرد: «به خودم باور داشتم. بحث رکورد برای من معنادار نیست. مهم این است که بازیکنان تیم ملی ذهنیت برنده دارند.»

اسکوچیچ درباره حضورش در ایران گفت: «در تمام زمانی که در ایران بودم تحصیلات کارشناسی ارشد را طی کردم. اشتباهم این بود که فارسی را یاد نگرفتم.»

وی با بیان اینکه لیست تیم ملی ایران روز یک‌شنبه منتشر می‌شود، درباره احتمال غیبت بعضی از بازیکنان نسبت به لیست قبلی گفت: «ممکن است نفراتی باشند که در اردوی قبلی نباشند. لیست ما خیلی متفاوت نیست. کیفیت لیگ افت کرده است. در بعضی از پست‌ها مثل دفاع آخر، کنار و هافبک مشکل داریم. به نظر می‌رسد فوتبال ایران در این پست‌ها فقدان دارد. باید روحیه تغییرپذیری را در تیم ملی هم ایجاد کنیم. قرار نیست بازیکن فکر کند چون 10 سال در تیم ملی هست، جایش ثابت شده است. برای ساختن یک تیم مناسب باید تعادل تیمی را حفظ کنیم. نمی‌توانم هفت مهاجم در تیم ملی بگذارم. الان این عدم توازن وجود دارد. بازیکنان با کیفیت در دفاع و هافبک نسبت به خط حمله کمتر داریم. ترافیک بالایی در خط هجومی داریم. جای چند بازیکن در چند پست هنوز خالی است برای اینکه دست مرا باز بگذارد.»

اسکوچیچ در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «می‌خواهم گلایه‌ای از چیزهایی که در مورد من گفته می‌شود، داشته باشم. القابی مثل دلال به من گفته می‌شود. همه باشگاه‌ها برای ما یکسان هستند. بین باشگاه‌ها تفاوتی قائل نمی‌شوم.

۱ نظر
  1. مجید

    فقط دوست دارن استقلال و ضعیف کنن همین و بس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.