مهناز افشار به طور کامل حجابش را برداشت! +عکس

مهناز افشار به طور کامل حجاب از سر برداشت.

به گزارش تازه نیوز، مهناز افشار بازیگر سابق سینمای ایران که چند سالی است به آلمان مهاجرت کرده عکس جدیدی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده که هیچ حجابی به سر ندارد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

او که طی چند سال گذشته سعی می‌کرد با گذاشتن کلاه یا شال به نوعی حجابش را حفظ کند اینبار با انتشار عکسی با موهای صورتی نوشت: صورتی رنگی که هیچوقت سلیقه من نبود و امروز هست نمیدونم چرا اما هست حتی اینجوریش.

کشف حجاب کامل مهناز افشار

۱ نظر
  1. رضا

    اینها همان سلبریتی هایی هستند که اوایل انقلاب که هاشمی رفسنجانی همه کاره مملکت بود و آنچنان خفقانی ایجاد کرده بود که کسی حق زدن ریش خودش را با تیغ نداشت ، کسی حق پوشیدن پیراهن آستین کوتاه و یا شلوار لی را نداشت. خانم معلمی حق نداشت مانتوی رنگی بپوشد. کسی حق نداشت فیلمی را با دستگاه ویدئو ببیند و همین سلبریتی ها حق نداشتند موی سرشان پیدا باشد و یا لباس تنگ و کوتاه بپوشند و هزاران حق نداشتن های دیگر و اگر کسی موارد ذکر شده را نقض می‌کرد قطعا” شلاق می خورد و اگر کارمند بود از کار اخراج میشد ولی بعد از چندین سال که پالون هاشمی رفسنجانی را آفتاب گذاشتند از همین سلبریتی ها حمایت می‌کرد برای تبلیغات در انتخابات. یعنی به این سلبریتی ها بیش از اندازه بها می داد . اینها همان ها هستند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.