مخالفت شدید یک استقلالی با پرسپولیسی شدن شیمبا!

باشگاه فولاد با درخواست باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن شیمبا مخالفت کرد.

به گزارش تازه نیوز، باشگاه فولاد خوزستان خواستار خرید مهدی شیری و سعید آقایی دو بازیکن تیم پرسپولیس شده است. این باشگاه خوزستانی به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس نامه زده و پیشنهاد خود را ارائه داده است.

باشگاه پرسپولیس نیز به واسطه باشگاه فولاد خوزستان پیغام داده که «ما هم شیمبا مهاجم شما را می‌خواهیم، آیا او را به پرسپولیس می‌دهید؟!»

به نظر می‌رسد این پیغام به نوعی سنگ بزرگی است تا فولادی‌ها دست از سر بازیکنان پرسپولیس بردارند. لوسیانو پریرا معروف به شیمبا در حال حاضر با 7 گل زده دومین گلزن جدول لیگ بیست‌ویکم و بهترین مهاجم فولاد در فصل جاری است. طبیعی است جواد نکونام و فولاد خوزستان با جدایی شیمبا مخالف باشند اما پرسپولیس نیز مهاجم می‌خواهد.

به رغم بالا رفتن سن و سال لوسیانو پریرا، سرمربی پرسپولیس به توانایی‌های این مهاجم پا به سن گذاشته برزیلی اعتقاد و باور دارد. از طرفی شیمبا سال‌‌هاست در فوتبال ایران بازی می‌کند و نیاز چندانی برای هماهنگ شدن در پرسپولیس ندارد و می‌تواند به راحتی در این تیم توپ زده و جای خالی عیسی آل‌کثیر را پُر کند اما…

شنیدیم جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان که سابقه بازی در استقلال تهران را در کارنامه دارد به شدت مخالف درخواست پرسپولیسی‌‌هاست و اجازه جدایی به کاپیتان برزیلی خود نخواهد داد، بنابراین به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی باید به فکر مهاجم دیگری باشد. البته فولادی‌ها هم باید به فکر خرید‌های دیگری باشند و نمی‌توانند روی جذب مهدی شیری یا سعید آقایی حسابی باز کنند چرا که متقابلاً یحیی گل‌محمدی مخالف است!

گفتنی است فرهاد مجیدی و استقلال تهران نیز در نقل و انتقالات تابستانی خواستار خرید لوسیانو پریرا شدند اما این مهاجم برزیلی ترجیح داد فوتبالش را در اهواز و فولاد خوزستان دنبال کند.

در آن مقطع شنیده شد لوسیانو پریرا (‌ملقب به شیمبا) در شهر اهواز اقدام به تأسیس کارخانه تولید کیک و کلوچه کرده و از این راه سود خوبی به جیب می‌زند. برهمین اساس این مهاجم کارکشته برزیلی حاضر نیست از شهر اهواز دل بکند و راهی تهران یا شهر دیگری شود!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.