عبور از وسط رودخانه جان مرد را گفت +عکس

مرد محلی که برای بازگشت به خانه تصمیم به عبور از وسط رودخانه گرفته بود در آب غرق شد.

به گزارش تازه‌نیوز، یک مرد محلی در مالزی که برای بازگشت به خانه، وسط رودخانه را به عنوان راهی برای میانبر انتخاب کرده بود جانش را از دست داد. این مرد ۲۰ ساله اهل «کامپونگ بویونگ» که قصد داشت با عبور از عرض رودخانه سریع‌تر به خانه برسد هرگز به خانه اش نرسید. قربانی پس از ورود به داخل رودخانه گرفتار جریان شدید آب شده و غرق شد.  بنا به گزارش ” گوود مالزیا» این اتفاق در تاریخ ۱۸ ژانویه و در محلی در رودخانه جِنوب رخ داد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، پس از اعلام گزارش مفقود شدن این جوان، عملیات جستجو و نجات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد. ده‌ها نجاتگر از جمله ۱۱ آتشنشان از ایستگاه‌های آتشنشانی تاناه مِراه و جِلی و همچنین چندین تیم پلیس به همراه افراد محلی در این عملیات حضور داشتند. سرانجام جسد قربانی در ساعت ۱ بعدازظهر در نزدیکی محل حادثه پیدا شد.

عبور از رودخانه

بنا به گزارش رسانه‌های محلی جسد قربانی برای انجام کالبدشکافی به بیمارستان منتقل شده است. قربانی پیشتر سابقه استفاده از یکی از اسکله‌های غیرقانونی در امتداد رودخانه مذکور و عبور از مرز با تایلند را داشت. پلیس محلی مالزی تحقیقات در مورد این حادثه را آغاز کرده است. پلیس در انتظار انتشار گزارش کالبدشکافی است تا جزئیات بیشتری در مورد این حادثه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.