سرنوشت بیت‌کوین به کدام سو می‌رود؟ سقوط یا صعود تا ۲۰۰ هزار دلار؟

ریزش‌های اخیر بیت‌کوین این سوال را مطرح کرده که سقوط این رمزارز تا کجا ادامه دارد و آیا صعودی دوباره در انتظار آن است یا خیر.

به گزارش تازه‌نیوز، چند سالی است که توجه‌ها به سمت رمزارزها معطوف شده و این بازار محبوبیت زیادی در بین مردم کسب کرده است. هر روز هم که می‌گذرد این توجه بیشتر می‌شود و فعالان این بازار افزایش می‌یابد. بیت‌کوین بزرگ‌ترین و همچنین یکی از جذاب‌ترین رمزارزها برای فعالان رمزارز به شمار می‌رود. حال این رمزارز جذاب این روزها خبرساز شده و موجب نگرانی افراد حاضر در این بازار و همچنین افرادی که قصد سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین و یا سایر رمزارزها داشته‌اند شده است.

ریزش و سقوط شدید بیت‌کوین مساله‌ای است که این روزها به شدت خبرساز شده؛ این ریزش در حدی بود که ارزش بازار این رمزارز تنها در دو ماه یک دوم شد و از اوج ۶۹ هزار دلاری خود در نوامبر به ۳۴ هزار دلار در ۲۲ ژانویه رسید. در حالی که تا دو ماه پیش همه به آینده این بازار خوش‌بین بودند و انتظار بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری را داشتند، حال در مدت کمی ورق برگشت و بیت‌کوین خلاف جهت انتظارها حرکت کرد. اکنون شاید برای فعالان حوزه رمزارز و افرادی که قصد ورود به این بازار را دارند، این سوال مطرح شود که این ریزش تا کجا ادامه دارد؟

اقتصاد آنلاین در پی این موضوع با یک نظرسنجی در اینستاگرام خود، نظر مردم را در این خصوص جویا شد؛ نظرات متفاوت بود. البته که همه این نظرات تنها بر پایه حدس و گمان بوده و هیچ یک پشتوانه مشخصی ندارد. اکثر مخاطبان اذعان داشتند که ریزش بیت‌کوین نهایت تا ۳۰ و یا ۲۵ هزار دلار باشد و این رمزارز بیش از این سقوط نخواهد کرد.

البته در این بین عده‌ای نیز بدبینی زیادی به این رمزارز داشتند و معتقد بودند ممکن است بیت‌کوین به ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار هم سقوط کند.

در سویی دیگر نیز برخی از تحلیل‌ها در روزهای اخیر از بیت‌کوین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار دلاری خبر می‌دهند. البته امروز، شاهد رشد اندکی در این بازار بودیم و بیت‌کوین از کانال ۳۴ هزار دلار فاصله گرفت و وارد کانال ۳۶ هزار دلار شد. تا لحظه نوشتن این گزارش نیز، روند این رمزارز همچنان صعودی است. حال باید دید سرنوشت مبهم این رمزارز به کجا خواهد رفت. سقوط به کانال ۱۰ هزار دلاری در انتظار آن است و یا صعود به کانال ۲۰۰ هزار دلاری محقق خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.