افشای راز یک قتل پس از ۱۳ سال

تحقیقات کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از قتل زنی مسن که ۱۳ سال قبل کشته شده بود، سرانجام نتیجه داد و متهم شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، رسیدگی به پرونده قتل زن مسن از سال ۸۷ و زمانی آغاز شد که در گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد زنی در خانه‌اش به‌ طرز مرموزی جان باخته است. مأموران پلیس اسلامشهر وقتی به محل حادثه رفتند، خود را در برابر پیکر بی‌جان زنی ۷۵‌ساله دیدند. این‌گونه بود که کارآگاهان جنایی و متخصصان تیم بررسی صحنه جرم وارد عمل شدند. بررسی‌های ابتدایی فاش کرد این زن با جسمی نرم و منعطف خفه شده است.

به نقل از شرق، از سویی برخی شواهد بر این موضوع دلالت می‌کرد که قاتل یا قاتلان به‌ دنبال سرقت از مقتول بودند و احتمالا او را از قبل زیر نظر داشتند.
کارآگاهان آن‌زمان به تحقیق از مطلعان و اهالی محل پرداختند و از این طریق سرنخ‌هایی را به‌دست آوردند. پیگیری این سرنخ‌ها به افشای هویت قاتل منجر شد اما این مرد فراری بود و هیچ ردپایی از او وجود نداشت. مأموران از همان زمان جست‌وجوهای گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری قاتل انجام دادند تا اینکه بالاخره چند روز قبل محل اختفای این مرد مشخص شد. سپس مأموران عملیاتی ویژه را طرح‌ریزی کردند و توانستند متهم ۴۲‌ساله را بعد از ۱۳ سال زندگی پنهانی بازداشت کنند. این مرد بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و با پذیرفتن اتهام قتل گفت با انگیزه سرقت دست به این جنایت زد و زن مسن را با استفاده از یک روسری خفه کرد. متهم در‌حال‌حاضر در بازداشت به‌ سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.