مرگبارترین بزرگراه‌های تهران کدام‌اند؟

رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بزرگراه‌های آزادگان، امام علی (ع) و فتح را مرگبارترین بزرگراه‌های پایتخت در حوزه ترافیک اعلام کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از رکنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به وضعیت تصادفات رانندگی در نیمه اول امسال افزود: در این مدت تصادفات فوتی در سطح معابر شهر تهران 8درصد، تصادفات جرحی ۲۶ درصد و تصادفات خسارتی ۲۰ درصد کاهش داشت. وی درباره این که بیشترین تصادفات فوتی در کدام بزرگراه های پایتخت اتفاق افتاده است، ادامه داد: در نیمه اول امسال بیشترین تصادف فوتی در بزرگراه آزادگان رخ داده است به طوری که ۱۶ درصد از کل جان باختگان حوادث ترافیکی مربوط به این بزرگراه بوده اند. پس از آن نیز بزرگراه های امام علی (ع) و فتح با سهم 7و 6درصدی از کل جان باختگان در رتبه های بعدی قرار دارند و در مجموع می‌توان گفت که حدود ۳۰ درصد از قربانیان تصادفات رانندگی پایتخت مربوط به این سه بزرگراه است.

مومنی در پایان یکی از دلایل تصادفات مرگبار در بزرگراه ها را بی توجهی عابران پیاده به مقررات برشمرد و گفت: متاسفانه همچنان عابران پیاده سهم زیادی از جان باختگان حوادث رانندگی را به خود اختصاص داده‌اند و یکی از دلایل آن عبور از عرض بزرگراه در نقاط غیر مجاز و عبور نکردن از گذرگاه های مجاز است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.