مرگ در آتش‌سوزی مسافرخانه شوش

همزمان با آتش‌سوزی مرگبار یک مسافرخانه در جنوب تهران تحقیقات پلیسی، قضایی برای مشخص شدن علت این حادثه به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

به گزارش تازه‌نیوز، ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح دوشنبه ۴ بهمن به‌دنبال حریق در مسافرخانه‌ای در منطقه شوش بلافاصله مأموران پنج ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
حریق و دود باعث شده بود که مسافران ساکن در مسافرخانه حبس شوند، گرچه با کمک اهالی و کسبه تعدادی از آنها از گاراژی که پشت مسافرخانه بود خارج شده بودند اما تعدادی همچنان در آنجا محبوس مانده بودند.
امدادگران برای اطفای حریق و نجات گرفتارشده‌ها در آتش وارد عمل شدند اما در طبقه دوم مسافرخانه با جسد مردی مواجه شدند که به علت سوختگی جان خود را از دست داده بود. با کشف جسد سوخته، موضوع به بازپرس ساسان غلامی اعلام شد. وقتی تیم جنایی به محل حادثه رفت تحقیقات برای رازگشایی از علت حادثه ادامه یافت. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوان دیگری نیز در این آتش‌سوزی مصدوم شده است.

به نقل از ایران، به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین بازپرس جنایی دستور بررسی علت حادثه، بازبینی دوربین‌های مسافرخانه و تحقیق از شاهدان را صادر کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در رابطه با این حادثه گفت: محل آتش‌سوزی، یک مسافرخانه ۲ طبقه است که بیش از ۵۰ اتاق دارد. در زمان آتش‌سوزی حدود ۳۰ نفر در این مسافرخانه حضور داشتند که ۲۰ نفر از آنها با استفاده از نردبان هیدرولیک و نفوذ به داخل ساختمان، سالم تخلیه شدند.
آتش از اتاقکی در طبقه دوم مسافرخانه آغاز شده  و به اتاق‌های کناری مسافرخانه نیز راه پیدا کرده بود. شدت حرارت موجب شده بود که دیوار و سقف‌های شیروانی تخریب شود. در حال حاضر تحقیقات برای یافتن علت حادثه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.