مرگ دردناک دخترک ۳ساله زیر لگدهای دایی‌ +تصاویر

مادر کودک خردسال پس از حمله شبانه برادرش به فرزندش، نتوانست صبح هنگام او را از خواب بیدار کند.

به گزارش تازه‌نیوز، کودک سه ساله‌ای که حین بازی به علت ایجاد سر و صدا مورد حمله دایی اش قرار گرفته بود مُرده در رختخوابش پیدا شد. دایی این کودک به علت بازی و ایجاد سر و صدای شبهنگام این کودک با لگد به وی حمله ور شده بود.

مرگ خواهرزاده توسط دایی

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، پس از این حادثه، مادر قربانی صبح هنگام با جسد بی جان دخترش در رختخواب مواجه شد. او هنگامی که به اتاق «آیسِنور» مراجعه کرد موفق به بیدار کردن وی از خواب نشد. مادر قربانی بلافاصله با اورژانس پزشکی تماس گرفت، اما مرگ این کودک توسط تیم اورژانس در محل حادثه اعلام شد. دایی و مادر کودک که نامش «کادِر کی» اعلام شده پس از این حادثه هولناک توسط پلیس ترکیه در استان بوردور بازداشت شدند. پلیس، مادر و دایی قربانی «هیزیر تونک سی» را در ارتباط با مرگ مشکوک این کودک روانه بازداشتگاه کرده است.

مرگ خواهرزاده توسط دایی

دایی کودک در بازجویی پلیس گفت که شبهنگام به علت ایجاد سر و صدا با لگد به خواهرزاده اش حمله کرده است. بنا به گزارش روزنامه محلی هابرترک، «کادر توگلا»، مادربزرگ قربانی مدعی شد که نوه اش دائما مورد خشونت خانگی قرار می‌گرفته است. او در این باره گفت: “آن‌ها کودکان را گرسنه نگه می‌داشتند و او را در اتاق زندانی می‌کردند.”

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.