اتمام حجت استقلال با گلر جنجالی!

باشگاه استقلال پیشنهاد دروازه بان تیمش را رد کرد و با او اتمام حجت کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال که در اکثر بازی‌های نیم فصل اول تیمش نیمکت نشین بود بحث جدایی‌اش از آبی‌ها در حالی چند وقتی مطرح شده که هنوز وضعیت او با استقلال و جدایی اش مشخص نشده است.

از طرفی مطرح شده تیم‌هایی همچون پرسپولیس و سپاهان خواهان این دروازه بان هستند و این موضوع در حالی رخ داده که مظاهری با استقلال قرارداد دارد و برای جدایی نیاز به رضایت آبی‌ها دارد و بدون شک استقلالی‌ها هم رضایت نامه او را برای تیم رقیب صادر نخواهند کرد.

مظاهری گویا در صحبت‌هایی که با باشگاه استقلال داشته خواهان بازی در تیمش شده و اعلام کرده در صورت عدم نیاز به وی، قراردادش را فسخ کنند تا او بتواند تیم جدیدش را انتخاب کند.

البته با توجه به این شرایط، مدیریت باشگاه استقلال هم این پیشنهاد را قبول نکرده و به دروازه بان تیمش اعلام کرده، یا تحت نظارت باشگاه هر نوعی انتقالی صورت خواهد گرفت یا نیم فصل دوم هم، او در این تیم ماندگار خواهد شد.

رشید مظاهری با وجود اینکه یک سال با باشگاه تراکتور قرارداد داشت با فسخ یک طرفه به تیم استقلال پیوست، اما مسائل حاشیه‌ای باعث شد که او نتواند در درون دروازه انتظارات کادر فنی آبی پوشان را برآورده کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.