پروژه اعتصاب کلید خورد؛ صاحبخانه پرسپولیسی‌ها را جواب کرد، ماشین فروختند!

بازیکنان پرسپولیس امروز بالاخره به دلیل مشکلات مالی اعتصاب کردند و به محل تمرین نرفتند.

به گزارش تازه نیوز، تمرینات پرسپولیس بعد از آخرین بازی این تیم در لیگ برتر به مدت سه روز تعطیل شد و قرار بر این بود که از امروز (چهارشنبه) تمرینات از سر گرفته شود اما این اتفاق به دلیل مشکلات مالی نیفتاد و بازیکن و کادر فنی سرخ ها تمرینات را تحریم کردند.

بازیکنان پرسپولیس از حدود ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافتند اما به دلیل خلف وعده باشگاه در انجام تعهدات مالی خود، حاضر به انجام تمرین نشدند.

باشگاه پرسپولیس تا به امروز ۲۰ درصد از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم‌اش را پرداخت کرده است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در آخرین تمرین این تیم قبل از بازی با فولاد با حضور در جمع بازیکنان قول داد ظرف دو روز بین ۱۰ تا ۱۵ درصد قرارداد آنها پرداخت خواهد شد، این اتفاق رخ نداد.

سیدجلال حسینی در واکنش به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس گفت: واقعا کارد به استخوان رسیده است. توجه داشته باشید که بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم خانواده و خرج دارند. برخی از آنها خرج چند خانواده را می‌دهند و من می‌دانم مربیان و بازیکنانی داریم که مستأجر هستند و صاحبخانه آنها را جواب کرده است. برخی ماشین خود را فروخته و در نیم فصل گذشته خورده اند! آنها روی قول مدیران باشگاه و قراردادی که بسته اند حساب باز کرده اند. حالا چه کار باید کنند؟ خیلی‌ها فقط یک بازی، یک برد یا قهرمانی را می‌بینند اما از مسائل دیگر بی خبر هستند و امیدوارم کسی قضاوت عجولانه در خصوص بازیکنان نکند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.