جایگاه زنان در ورزشگاه آزادی دقیقاً کجاست؟ +عکس

جایگاه زنان فوتبالدوست در ورزشگاه آزادی هنگام دیدار ایران و عراق مشخص شد.

به گزارش تازه نیوز، 839 روز بعد از آنکه زنان ایرانی توانستند در دیدار ایران و کامبوج به ورزشگاه آزادی بروند و یک بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کنند حالا مقابل عراق هم این امکان برای‌شان مهیا شده است.

با اعلام فدراسیون فوتبال با وجود شرایط حساس کرونایی مجوز حضور 11 هزار تماشاگر در بازی ایران و عراق از سوی شخص رئیس‌جمهوری صادر شده و از این تعداد 2 هزار نفر زنان مشتاق هستند که می‌توانند در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.

مسئولان برگزارکننده با هماهنگی مدیران ورزشگاه آزادی نحوه ورود و استقرار زنان در سکوها را نیز مشخص کرده‌اند. زنانی که به استادیوم می‌روند باید ورودی‌ها و جایگاهی که مستقر می‌شوند کاملا از مردان مجزا باشد که در این خصوص هم هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

بر اساس هماهنگی انجام‌شده جایگاه‌های 6 تا 14 ورزشگاه با ظرفیت 2 هزار نفر قرار است در اختیار زنان قرار بگیرد. در این بین قرار است جایگاه 5 حدفاصل جایگاه مردان و زنان باشد و از آن طرف هم جایگاه 15 خالی بماند.

جایگاه‌های مشخص شده برای زنان هوادار تیم ملی فوتبال پشت دروازه جنوبی و از روی تونل ورزشگاه تا جایگاه کناری VIP را شامل می‌شود و بانوان می‌توانند در این جایگاه‌ها بازی را تماشا کنند.

نکته مهم اینکه در این 9 جایگاه مشخص شده برای زنان ظرفیت 10 هزار تماشاگر وجود دارد اما فقط 2 هزار نفر می‌توانند به ورزشگاه بروند که این به دلیل فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.