پخش ناگهانی تصاویر و شعار مسعود رجوی در شبکه یک +ویدئو

دقایقی پیش تصویر سرکرده گروهک تروریستی منافقین و مریم رجوی در وب‌سایت تلوبیون وابسته به صداوسیما برای لحظاتی منتشر شد.

به گزارش تازه‌نیوز، اتفاقی عجیب در پخش برنامه‌های امروز صداوسیما، به سرعت خبر مهم و فوری رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شد.

برای چند ثانیه تصاویری از سرکرده گروهک تروریستی منافقین و برخی شعارهای این گروه منفور از شبکه اول سیما پخش شد که بلافاصله از دسترس خارج شد.

15 نظر
  1. گوران

    از حکومت ناراحتیم ولی حاضر به آمدن مزدوران صدام نیستیم

  2. حق گو

    این نشانده ضعف اطلاعاتی کشور حساب می شه که به راحتی در سازمانی مانند صدا وسیما هم دشمن نفوذ پیدا کرده

  3. امیر

    ما رهبر عزیزمون دوست داریم درسته ما مردم تو فشار هستیم باید ببینیم این فشار کی داره وارد میکنه با یاری خدا و حذف دشمنان داخلی و خارجی انشاالله کشورمون را آباد خواهیم کرد.یا علی

    1. کامران

      دقیقاااااااا دمت گرم داداچ ایول

  4. سعید

    من هم این شعار رو حدود ساعت ۱۵ از رادیو آوا شنیدم و با تعجب به اطراف نگاه کردم ولحضه اول گفتم شاید تداخل فرکانس رادیویی و… بوده است.نگو که صدا سیما هک شده
    به هر حال اگه رژیم هم عوض بشه وضع مردم صد برابر بدتر از این میشه اصلا اینها ربطی به آقای خامنه ای نداره
    عربستان .اسراییل . آمریکا وانگلیس بودجه های کلانی تزریق کرده اند به دلالان .بازاریان .کشاورزان ودامداران وعناصر خود در گمرک ایران و به خیلی از به اصطلاح روشنفکران و تولید کنندگان پوشاک و… که همه چیز به قیمتهای سرسام آور بدست مردم برسد و هیچ حکومتی نمیتواند مقابل این توطئه بایستد. چه برسد به جمهوری اسلامی که مردم ایران همه بی دین و مذهب شده اند وفقط به فکر عشق وحال هستند.و هرچی مشکلات هست به گردن قشر روحانیت می اندازن.روحانیتی که برای خود ارج وقربی داشت ولی حالا به خاطر سیاستهای غلط عده ای بی دین از احترامشان کاسته شده . غافل از اینکه اینها وضع زندگیشان از یک کارگر هم پایینتر است مخصوصا در این دوسال اخیر که نه مسجدی بوده ونه مراسم ختمی که کسی کمک خرجی برای ایشان جمع آوری کند ویا کسی هم که وجوهات شرعی پرداختت نمیکند .و اینها هم که مثل آقایان آزاده وجانباز ۵درصد حقوقی از دولت دریافت نمیکنند. تاریخ در حال تکرار است و مردم ایران شده اند کوفیان هزارو سیصد سال پیش و حکومت هم پر شده از خائنین .خدا به داد اندک جماعت مومنی که مانده برسد .
    من یک روشنفکر آزاد اندیش وواقع گرا هستم

    1. سید رشید

      دوست عزیز روشنفکر فکرت را اصلاح کن اگر همین حالا یک ندا ولایی سر داده شود میلیون ها سر است که در راه خدا داده میشود مردم ایران مردم غیور اذربایجان -لرستان -اصفهان و یزد قم و کرج خوزستان را هنوز نمیشناسی امام حسین و شیعه را هنوز نشناختی
      نام حسین قدرت ماست و این قدرت تمام ابر قدرت ها را در هم میشکند .
      همت کن خدا کریم است

  5. محمد

    قطعا عامل نفوذیست در صدا وسیما،وزارت اطلاعات گویا خواب است،وزارت اطلاعات ورود کند وعوامل انسانی نفوذی در صدا وسیما را شناسایی ودر دم اعدام کند.تا دیگه این غلطا تکرار نشه.

  6. محمد

    لبیک یا سیدعلی خامنه ای
    لعنت بر منافق

    جنایات هولناک ، قتل ۱۷ هزار ایرانی، همکاری با صدام ، ترور شخضیت های برجسته کشور و … را که حاصل عملکرد این گروهک تروریستی است را هرگز از یاد نمی بریم.

  7. ایرانی با غیرت

    به نظر من درستش اینه 👇👇

    مرگ بر رجوی درود بر سید علی خامنه ای

  8. ایرانی با غیرت

    درود بر خامنه ای درود بر خامنه ای مرگ بر رجوی مرگ بر رجوی درود بر خامنه ای مرگ بر پهلوی مرگ بر پهلوی درود بر خامنه ای

  9. سید رشید

    مرگ بر منافق گمراه – مرگ بر منافقین کوته فکر – مرگ بر بی غیرت ها و حیوانات دون و حقیر
    یادتان باشد از قدرت ما اسرائیل خواب نداارد از قدرت ما امریکا ارامش ندارد قدرت ما ارامش کشور های منطقه است در اقیانوس ها حرف اول را سپاه ایران میزند سایه ایران بر سر ابرقدرت شرق روسیه و چین گسترده شده و ما شدیم تکیه گاه روسیه و چین و طرف پر قدرت در معادله جهانی حال مگسی در این عرصه پهناور قدرت وارد شود اتفاقی نمیافتد ولی اگر لازم شود با یک حرکت له میشود

  10. باران کوثری (Fan Forever)

    مرگ بر منافقین

  11. محمد

    اقای دکتر رئیسی ازمکرون رئیس جمهور فرانسه بخواهید به جای شرط وشروط گذاشتن برای ایران درمرحله اول سرکرده منافقین مسعود ومریم رجوی را که در فرانسه می چرد را به مقامات امنیتی وقضایی ایران برای محاکمه وقصاص تحویل دهد.چرا فرانسه به جنایتکاران ومنافقین بی مانند در تاریخ اقامت داده؟.خطر منافقین برای ملت ونظام مقدس از خطر محمد رضا پهلوی به مراتب بیشتر است. فرانسه منافقین را برای جنایت ونسل کشی ایرانیان درآینده در فرانسه پرورش می دهد.

  12. Me

    چقدر ساده این…

    خودشون پخش کردن تا حواس مردم از تحقیر شدن رئیسی تو روسیه پرت بشه..

    1. محمد

      ++++++

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.