این وزیر هم پرسپولیسی است؛ با روح و روان استقلالی‌ها بازی کردند

بازیکن اسبق استقلال گفت: چطور ممکن است در ترکیب ۱۱ نفره تیم ملی ایران یک بازیکن از استقلال که تیمش در صدر جدول است حضور نداشته باشد ولی یک بازیکن حاشیه دار برای ایران به میدان برود؟

به گزارش تازه نیوز، در حاشیه دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق برخی تماشاگران پس از حضور وزیر ورزش در استادیوم آزادی شعارهایی را در حمایت از تیم پرسپولیس علیه حمید سجادی سر دادند. محمد نوری در گفت‌وگو با خبرورزشی، در این خصوص صحبت هایی کرده که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید:

  • عده‌ای می‌خواهند مثل قبل، وزارت ورزش را تحت فشار بگذارند. ما که از وزارت ورزش قبلی خیری ندیده ایم و از این یکی هم نمی‌خواهیم ببینیم. ولی این طور که به نظر می‌رسد وزارت ورزش جدید هم قرار است تحت تاثیر پرسپولیسی‌ها باشد. چرا وزارت ورزش با قدرت عمل نمی‌کند؟ کاملا مشخص است که این وزارت ورزش هم هوای پرسپولیس را دارد.
  • وقتی تیمی تمرین درست حسابی نداشته چطور می‌تواند به این سرعت با بازیکنانی که از بستر بیماری برگشته‌اند به میدان برود؟ هیچ چیز این فوتبال حرفه‌ای نیست! فقط پول حرفه‌ای می‌گیرند. امیدوارم در نهایت استقلال استارت قوی در دور برگشت داشته باشد و مسابقاتش را با برد شروع کند.
  • می‌خواهند با روح و روان میلیون‌ها هوادار استقلال بازی کنند. ولی بدانید اگر چنین فکری در ذهنتان باشد با موج میلیونی اعتراض هواداران استقلال مواجه خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.