شعار علیه وزیر در ورزشگاه آزادی توسط پرسپولیسی‌ها

عده‌ای از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی علیه وزیر ورزش شعار دادند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از خبرورزشی، پرسپولیس اوضاع بسیار بدی دارد و به غیر از بدهی‌های زیادی که این باشگاه به افراد مختلف دارد، بازیکنان و کادرفنی این تیم هم بعد از ۱۶ هفته تنها ۲۰ درصد از قراردادشان را دریافت کردند. همان طور که در جریان قرار دارید، بازیکنان پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی حاضر به تمرین کردن نشدند و یحیی گل محمدی هم استعفای شفاهی خود را درویش، مدیرعامل جدید این باشگاه داد تا اوضاع پیچیده تر از قبل شود.

هواداران پرسپولیس هم که به شدت نگران وضعیت تیمشان هستند، وزیر ورزش را مقصر اصلی این اتفاقات می‌دانند. طی روزهای گذشته هواداران پرسپولیس در فضای مجازی موضع تندی علیه سجادی گرفتند و به شدت به او حمله کردند. حمله به سجادی اما فقط محدود به فضای مجازی نبود و کار به استادیوم و بازی ایران و عراق هم کشیده شد.

در اواسط نیمه دوم بازی تیم ملی  وقتی سجادی به روی سکوها رفت و کنار هواداران نشست، عده ای افراد حاضر در ورزشگاه آزادی که پرسپولیسی بودن، از فرصت بدست آمده استفاده کردند و علیه وزیر ورزش شعار دادند. پرسپولیسی‌ها به محض دیدن سجادی در بین جمعیت، از او با شعار وزیر استقلالی استقبال کردند!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.