مجری تلویزیون هم هک شده بود…

پاچه‌خواری عجیب گزارشگر شبکه۳ وسط جشن صعود! +ویدئو

مصاحبه بدموقع و متملقانه گزارشگر برنامه فوتبال برتر با مسئولان دولت وسط جشن صعود تیم ملی انتقاد کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

به گزارش تازه‌نیوز، حامد راستگو که زمانی با عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ همکاری داشت دوری از تلویزیون را تاب نیاورد و مدتی است به تیم محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر پیوسته است.

شاهکار او بعد از اتمام بازی ایران و عراق زمانی بود که به عنوان گزارشگر پخش زنده برنامه بین محمد مخبر معاون ابراهیم رئیسی، سجادی وزیر ورزش و صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک قرار گرفت و رندانه صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی را به پاقدم معاون اول رئیس‌جمهور پیوند زد: «چه مهمونای گلی هم امروز اومدن تو ورزشگاه آزادی… آقای مخبر ماشاالله پاقدمتون هم خوب بود، اولین بار بود که اومده بودید استادیوم آزادی، خوشبختانه تیم ملی فوتبال کشورمون صعود کرد از احساستون بگید برای خیل عظیم ۸۰ میلیونی ایران…»

او که با وجود ازدحام جمعیت ماسک هم به صورت نداشت از فرصت استفاده کرد و ابراهیم رئیسی، حمید سجادی و صالحی امیری را هم از تعریف و تمجیدهایش بی‌نصیب نگذاشت.

این مطالب را هم ببینید:

فرصت‌طلبی بدموقع راستگو وسط جشن صعود تیم ملی به جام جهانی واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت. موسی راوندی فعال رسانه‌ای در همین ارتباط در توئیترش نوشت: حامد راستگو، گزارشگر – خبرنگار فوتبال برتر هم هک شده گویا! بعد از بازی با عراق در جایگاه خبرنگار تو مصاحبه با مخبر معاون رئیسی می‌گه آقای مخبر پاقدم شما بود رفتیم جام جهانی!

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز ضمن تایید غیر حرفه‌ای بودن مصاحبه، معتقد بودند این گزارشگر و تمجیدهای بی‌ربطش، با برنامه میثاقی و شبکه سه سیما همخوانی دارد.

این‌ها را هم ببینید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.