توضیح مهم خداداد عزیزی درباره کنایه به کولبران در برنامه زنده!

خداداد عزیزی که در برنامه فوتبال برتر به کولبران اشاره کرده بود و بد واکنش تند کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده بود، توضیحاتی منتشرکرده.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، خداداد عزیزی در بخشی از صحبت‌هایش در یک برنامه تلویزیونی پیرامون گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: «فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت» که به نظر می‌رسد این صحبت حماسه ساز ملبورن برای عده ای ایجاد سوء تفاهم کرده است.( اینجا ببینید)

او در این باره اینگونه توضیح داد:

به موضع گیری مغرضانه یا از سرکج فهمی این گروه از افراد نباید توجه کرد. همه مردم می‌دانند من خودم از یک قشر بسیار ضعیف بوده‌ام و با افتخار هم در چندین برنامه گفته‌ام که در خانواده‌ای ضعیف زندگی و رشد کرده‌ام.

زندگی من طوری بوده که از ۱۳ سالگی گونی ۵۰ کیلویی گچ را روی کولم می‌گذاشتم و تا طبقه چهارم بالا می‌بردم و سپس آن را الک کرده و گچ درست می‌کردم و این کارم تا ۱۷ سالگی ادامه داشت و به این موضوع که خودم نیز کولبر بوده‌ام افتخار می‌کنم.

کارگران و کولبران جزو شریف ترین اقشار یک جامعه محسوب می‌شوند که به اصطلاح نان بازوی خودشان را می‌خورند.

۱ نظر
  1. تقی

    سلام این صحبت خداداد رو که من کیسه گچ رو مبردم کاملا درست گقته من یکی از بچه محل های خداداد بودم از زندگی همدیگر کاملا با خبر بودیم .هر شغل و کار صحیح که هر فرد ایرانی مشغول هست مایه افتخار . چه کولبر و چه کارگر سر گذر

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.