معاون اول رئیس‌جمهور تا امروز واکسن کرونا نزده! +عکس

دیروز بخش جدیدی به اپلیکیشن ⁧ماسک⁩ افزوده شد تا افراد با وارد کردن کد ملی هر شخصی بتوانند وضعیت واکسینه یا عدم واکسینه اشخاص مختلف را بررسی کنند.

به گزارش تازه‌نیوز، بعد از بررسی کد ملی ⁧محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و هولدینگ برکت ⁩(واکسن برکت!) مشخص شد خود ایشان تا این لحظه هیچ واکسنی تزریق نکرده است!

برخی معتقدند دکتر مخبر، واکسن کرونا تزریق کرده ولی در سامانه ثبت نکرده است که این البته شاید ضعف سیستم بهداشتی را نشان دهد.

فیلم بالا لحظه ی استعلام وضعیت واکسیناسیون محمد مخبر در اپلیکیشن ماسک است، جالب اینکه به محض انتشار این فیلم و منتشر شدن فضاحت به بار آمده، اپلیکیشن ماسک بیانیه داد که به دلیل نقض حریم خصوصی اشخاص تا اطلاع ثانوی این امکان غیر فعال می شود…!

مخبر هنوز واکسن نزده است

7 نظر
  1. کاظم

    دلیل نمیشه که ایشان واکسن نزده است. شاید انواع دیگر واکسن زده اند که در سیستم تعریف نشده است .

  2. رضا

    جالبه که خودش به واکسنی که ساخته اعتقاد ندارد ، ماسکشم که زیر دماغش هست ،

    1. محمد

      اولین واکسن برکت رو دخترش زد

  3. صدا

    البته این مملکت مثل دیگر کشورهای دنیا نیست که کسی آقای مخبر بازخواست کنه و یا این فرد به خاطر این فضاحت به بار آمده عذر خواهی با استعفا دهد . در نهایت هم کسی که این خبر منتشر کرده میگیرن میندازن گوشه زندان .
    پرسیدن سوال از مسئولین کشور ایران اسلامی بابر با زندان و اعدام

  4. حمید

    دیگه خرابترش نکن خواهشن! نکنه منظورت فایزر هست که در ایران رسمیت نداره!

    1. محمد

      واکسن ایرانی ساخت دانشمندان کشورت رو که باید بهش افتخار کنی با یه واکسن بدرد نخور مقایسه میکنی؟

  5. مهرداد

    ای کاش یک نفر تحقیق میکرد که تکلیف یک میلیون و دویست هزار دوز واکسن مشکل دار برکت که قرار بود از چرخه تزریق خارج بشه و نشد چی شد؟ چرا تزریق واکسن برکت مشکل دار، با نام سینوفارم باعث اوج گرفتن پیک پنجم و ابتلای مردم مظلوم شد؟ آیا ارتباطی با واردات رمدیسور از چین داشت؟ به کجا چنین شتابان؟ مگه مقام و پست دنیا چقدر می ارزه؟ مگر از روز حساب نمیترسید؟ تا کی میتونید ظلم کنید؟ گنده تر از شما هم بوده که الان نیست.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.