سوروس و بیل گیتس برای شکست ترامپ کرونا را ساختند!

مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ در یک تئوری توطئه ادعا کرد که ویروس کووید به دست جورج سوروس، بیل گیتس و افراد دیگر برای شکست دادن دونالد ترامپ ساخته شده است.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایسنا، مایکل فلن، ژنرال سه ستاره سابق آمریکایی و مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری سابق آمریکا در جریان حضورش در مصاحبه وب‌سایت راست افراطی اینفو وارز صحبت کرد.

به نقل از روزنامه ایندیپندنت، فلن به یک شخصیت برجسته در جنبش تئوری توطئه کیوانان (QAnon) تبدیل شده و حتی پیشنهاد کرده بود که ارتش آمریکا اجرای یک کودتا مشابه با کودتای ارتش میانمار را در نظر بگیرد.

او به اینفو وارز (Infowars) گفت که سازمان بهداشت جهانی، سازمان ملل و سایر گروه‌ها “این دید را به خودشان دارند که اینگونه می‌توانیم بر جهان حکومت کنیم، اینگونه می‌توانیم جوامع را کنترل کنیم، اینگونه می‌توانیم بشریت را کنترل کنیم.”

این مقام سابق دولت ترامپ گفت: “بنابراین بیایید چیزی به نام کووید را معرفی کنیم؛ و آنها این کار را کردند و این کار را به چند دلیل انجام دادند، یکی از دلایل بزرگ دزدیدن انتخابات بود. اگر دموکرات‌ها به همان اندازه که روی دزدی انتخابات سخت کار کردند، روی سیاست خارجی کار می‌کردند، شاید وضعیت ما بهتر بود.”

فلن سپس مجموعه‌ای از اهداف معمول راست‌گرایان را به‌ عنوان کسانی که قدرت جهانی را کنترل می‌کنند، فهرست کرد.

او تصریح کرد: “وقتی شروع به بررسی می‌کنید که چه کسی آنها را هدایت و رهبری می‌کند، می‌بینید افراد واقعی پشت آن هستند. کلاوس شواب (رئیس هیئت مدیره مجمع جهانی اقتصاد) یکی از آنها است، جورج سوروس، گروه آرابلا، اینها چیزهای واقعی هستند، به رهبری افرادی واقعی که خودشان را مافوق آن قرار داده‌اند. می‌دانید که بیل گیتس یکی دیگر از آنهاست؛ کسانی که خود را مافوق برخی از این نهادهای جهانی قرار داده و آنها را هدایت می‌کنند، واقعاً آنها را هدایت می‌کنند.”

چند روز پیش دانشگاه رودآیلند آمریکا اعلام کرد که مدرک دکترای افتخاری فلن و رودی جولیانی که سابقا وکیل ترامپ بود، از سوی مقامات این دانشگاه لغو خواهد شد. هیئت امنای این دانشگاه به اتفاق آرا توصیه کمیته‌های اعطای دکترای افتخاری به لغو مدارک دکترای آنها را تایید کرد.

این اقدام از این بابت انجام شد که مقامات دانشگاه اعتقاد دارند هر دو نفر که از ادعاهای دروغین دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا در مورد تقلب در انتخابات حمایت کردند، “دیگر نماینده بالاترین سطح ارزش‌ها و استانداردهای ما نیستند.”

فلن که سال ۱۹۸۱ از دانشگاه فارغ التحصیل شده، مدت ۲۴ روز مشاور امنیت ملی دولت دونالد ترامپ بود اما در مواجهه با یک رسوایی استعفا داد و دو بار از بابت دروغ گفتن به اف.بی.ای در مورد تماس‌هایش با روسیه اقرار به گناهکاری کرد. او در نهایت از دولت ترامپ عفو ریاست جمهوری گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.