گلر پرسپولیس در فکر جدایی

رادو دنبال بهانه است که تیم پرسپولیس را ترک کند و الان بهترین فرصت در اختیار او قرار گرفته تا به دلیل عدم پرداخت مطالباش یک‌طرفه فسخ کند و دنبال یک تیم جدید باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبر ورزشی، هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم بود که خبر تمدید قرارداد سه ساله بوژیدار رادوشویچ منتشر شد. گلر کروات پرسپولیس که بعد از جدایی بیرانوند سودای گلر شماره یک شدن تیم را داشت، قراردادش را بلندمدت تمدید کرد تا بعد از سه سال بالاخره فرصت خودنمایی پیدا کند اما در روزهای پایانی لیگ برتر عملکرد ضعیف رادو نظر کادر فنی را تغییر داد و حامد لک گلر اول تیم شد. با آمدن لک باز هم آرزوی بازی در لیگ قهرمانان آسیا به دل رادو ماند تا خیال او از جایگاهش که در تیم از دست رفت راحت شود و بداند دیگر جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهد داشت. رادو مستقیم از قطر به کرواسی رفت و با وجود کمتر از ۱۰ روز مانده به شروع رقابت‌های لیگ برتر هنوز به ایران باز نگشته است.

در بین خارجی‌های پرسپولیس هر وقت صحبت از تعصب می‌شد نام رادو را می‌آوردند؛ دروازه‌بانی که حتی روی نیمکت ذخیره‌ها هم رگ غیرتش برای برد تیم باد می‌کرد. رادو در مجموع عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت اما شکست در نیمه‌نهایی جام‌حذفی آن هم در ضربات پنالتی باعث شد جایگاهش را در تیم از دست بدهد. رادو در سال‌های اخیر بدون پول و با پول برای تیم بازی می‌کرد. او سر به زیر بود و برای تیم حاشیه درست نمی‌کرد اما حالا راضی به بازگشت نمی‌شود. گلر کروات پرسپولیس در ۳۱ سالگی اگر سه سال هم نیمکت‌نشین لک باشد فوتبالش روی نیمکت پرسپولیس تمام می‌شود و تنها راه نجات جدایی از پرسپولیس است. رادو دنبال بهانه است که تیم را ترک کند و الان بهترین فرصت در اختیار او قرار گرفته تا به دلیل عدم پرداخت مطالباش یک‌طرفه فسخ کند و دنبال یک تیم جدید باشد. رادو در این صورت می‌تواند هم پولش را بگیرد هم به تیمی برود که در آن فرصت بازی پیدا کند. گلر کروات پرسپولیس برخلاف گذشته هیچ حمایتی را از طرف کادر فنی ندارد و به فکر جدایی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.