ویدئو| مجری شبکه افق روی آنتن زنده آچمز شد! مهمانان رفتند…

میهمانان یک برنامه زنده تلویزیونی در اعتراض به گفت‌وگوی مهندسی‌شده برنامه را ترک کردند!

به گزارش تازه‌نیوز، شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده دولت روحانی و زهرا شجاعی، رئیس مرکز امور مشارکت زنان دولت اصلاحات، که در روزهای اخیر اعتراض خود را نسبت به برنامه جهان آرا و مهمانان این برنامه اعلام کرده بودند، شب گذشته مهمان این برنامه جنجالی شدند.

در بخشی از این برنامه که مجری جوان و بی‌تجربه این شبکه، که بارها مورد انتقاد مهمانان مختلف از جناح‌های گوناگون سیاسی قرار گرفته، قصد گرفتن تریبون و حضور مهمانان دیگری در برنامه را داشت هر دو مهمان برنامه به نشانه اعتراض به رفتار غیرحرفه‌ای برنامه جهان آرا، که سعی در مهندسی بحث و گفت‌وگو و تخریب این دو مسئول سابق را داشتند، برنامه را ترک کردند.

مجری برنامه البته از فرصت رفتن مهمانان برای حرف زدن و متلک‌پرانی به مهمان‌ها استفاده کرد!

بیشتر ببینید:

16 نظر
  1. موسوی

    این دو تا که دیگه تخریب لازم ندارند ، اینا خودشون میخواستن روسیگری رو بعنوان شغل معرفی کنند ، مولاوردی که به دلیل ارسال اسامی و مشخصات زنان مطلقه کشوره به خارج از ایران محاکمه شده اینا که دیگه تهمت نیست ، اگر جواب داشتن مینشستن و جواب میدادن اینا دیگه دست شون رو شده

  2. hl

    سرطان اصلاحات همیشه شعار گفتگو و دموکراسی رو میدن ولی چون هیچ وقت پاسخی به فساد انگیزی خود مخصوصا در حوزه خانواده و جوانان را ندارند از گفتگو فرار میکنند . چطور انتظار دلرید حامیان داعش و تروریستها حاضر به گفتگو بشوند ***اینها برای جذب رای خاکستری حاضرند هر کاری رو بکنند

  3. هاتف

    البته من میدونم که منتشر نمیکنید ولی جواب شما رو میدم. اتفاقا” خیلی هم خوب شد که این موضوع پیش اومد و ثابت کرد که اون دو نفر خانم به هیچ وجه پذیرای انتقاد نیستند و از جواب دادن به سوالات طفره میرفتند. اونها با این کارشون خودشون رو ضایع کردند نه مجری رو. اگه راست میگفتن باید میموندن و جواب 24 سال گند زدن به این مملکت رو جواب میدادن. خوشبختانه دستشون برای ملت رو شد. من که خیلی کیف کردم.

  4. محسن

    مجری بی ادب یعنی این! معلوم نیست از ***

    1. شهابی

      ای بابا:)بد شد که

  5. رضا

    بسیار کاری خوب انجام دادن

  6. رضا

    حرفی برای زدن نداشتند و فرار را برقرار ترجیح دادند… زنده باد مخالف من!!!؟؟؟

  7. بیات

    مجری خوب عمل کرد وکارش درست بود چرا برنامه باید یک طرفه باشه.چرا روال غلط دولت های گذشته باید ادامه پیدا کنه .این دودولت بجز بی بند وباری هیچ چیز دیگر در جامعه نمیخواهند…….

  8. محمد

    شما اصلاح طبها چون حرف منطقی ندارید یا جر میزنید یا قهر میکنید یا آشوب به پا میکنید در هرصورت اهل گفتگو نیستید چون مغرور و خود پسندید والسلام

  9. ali

    42 ثانیه از یک برنامه یک ساعت و نیمه را پخش میکنید می فرمایید مجری برنامه آچمز شد!!!! و نمی فرمایی اون دو سرکار خانم مهمان که برنامه را ترک کردند قرار بود اون مهمانی که با تماس تلفنی امد در برنامه به چهار میخ بکشندش. وقتی اون مهمون به اصطلاح محکوم شروع به صحبت کرد این دو سرکار خانم اچمز شدند و رفتند.تازه نیوز معلوم هنوز تازه و بی تجربه ای.هیچ وقت حاکم فرار نمی کنه اینا بدون اون محکومه که فرار می کنه عزیز.

  10. مونسی

    به نظرم شما اسم سایتتون رو عوض کنین بزارین کهنه و جر خورده😂

  11. یاسین

    ما ک ندیدیم مجری آچمز شه
    خب مهمان که از قبل می‌دونه چهار چوب برنامه چیه و شرکت می‌کنه اینجا فرافکنی کردن و ترک کردن … همین عده همیشه طلبکاران

  12. امیر

    همشون سر ته یک کرباس هستن.عملکرد هیچ طیفی قابل دفاع نیست،

  13. رضا

    پیشنهاد میشه دوستانی که این مقاله رو نوشتن یا کامل ببینن یا مخاطب رو مسخره نکنن.
    اینا رفتن به خاطر جواب دادن به مهمون که اومد رو تلفن،که مثل اینکه قبلا اتهام زده بود و برنامه هم درخواست مناظره رو قبول کرد،بعد که اومد و داشت حرف میزد،اولش که بحث اخلاق و شکایت و این بحثا بود،بعدش هم که جواب نداد.اینجوری که نمیشه مناظره و رفع اتهام بی مسئولیتی و عدم پاسخگویی در مسئولیت و …
    یه چندتا هم سوتی دادن بماند.
    بعد شما میگید مجری آچمز شد.این حرفتون برای منه مخاطب بیشتر شبیه اینه که یه چیزی میخواهید بگید ولی میترسید که یه سری ها که بهشون گرایش دارید ناراحت بشن هست.
    واقعا خیلی مقاله مسخره ای بود.

    1. کماندوی موفق

      خانم فاطمه شجاعی اصلاً تهمت نزدند
      اگه اون دوتا توی 24سال کار در زمینه حقوق زنان دفاعی داشتند،باید خودشون رو تبرعه میکردند.
      اسلام کجاش تو کشور نمود داره که این ها اومدن واسه منافع سازمان های بین المللی قانون تصویب میکنن؟

      • توضیح تازه‌نیوز: بخش‌هایی از این پیام به دلیل محتوای توهین‌آمیز حذف شده است.
  14. بهروز

    دم مجری گرم

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.