واکنش آموزش و پرورش درباره پرداخت غرامت ۱۵ میلیون تومانی بابت فوت دانش‌آموزان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره درباره پرداخت غرامت ۱۵ میلیون تومانی بابت فوت دانش‌آموز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ایلنا، گودرز کریمی‌فر مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورشدر توضیح پرداخت هزینه بستری به دانش آموزان مبتلا به کرونا بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش در راستای صیانت و مراقب از سلامت دانش آموزان، بیمه‌ی حوادث دانش آموزی را در سرفصل‌های حوادث، بیماری و مسئولیت مدنی پرداخت می‌کند.

وی اظهار داشت: جبران هزینه‌ی بستری تمام دانش آموزان کرونایی تا سقف ۱۰ میلیون تومان در سراسر کشور (مشروط به بستری در بیمارستان) است؛ به این معنی که به هر دانش آموزی که به کرونا مبتلا شود، تا سقف ۱۰ میلیون تومان هزینه بستری پرداخت می‌شود. لازم به ذکر است که این هزینه بستری برای دانش آموزان بلاعوض خواهد بود.

کریمی فر در توضیح غرامت فوت ناشی از حادثه برای دانش آموزان اظهار داشت: در بیمه حوادث، هر حادثه‌ای برای دانش آموز چه در مدرسه و چه خارج از مدرسه اتفاق بیفتد، هزینه‌های بیمارستانی را بیمه حوادث برابر تعهدات تعریف شده، پرداخت می‌کند.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: چه در مدرسه و چه خارج از مدرسه هر اتفاقی بیفتد بیمه حوادث ملزم به پرداخت هزینه‌های بستری و… است. از این رو جبران غرامت فوت ناشی از حادثه در طول شبانه روز تا سقف ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.