درخواست معاونت فرماندار تهران برای شفاف سازی موجودی انبارهای پایتخت

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران گفت: برای جلوگیری از احتکار و شفاف‌سازی موجودی انبارهای پایتخت، اطلاعات آنها باید به طور مستمر به روزرسانی شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، لطف اله پرندین در جلسه کارگروه تکمیل و پالایش اطلاعات انبارها و مراکز نگهداری کالای شهرستان تهران افزود: خوشبختانه ۷۰ درصد ساماندهی و پایش اطلاعات انبارها در سامانه انبارهای سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت و به روز رسانی  شده‌است.

وی یادآورشد: با توجه به ظرفیت دستگاه‌های اجرایی  انتظار می رود تا در این بخش تحول بیشتری صورت بگیرد.

پرندین اظهارداشت: باید در این زمینه آموزش‌های لازم و اطلاع‌رسانی دقیق برای همه انبارداران در شهرستان ارائه شود.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران گفت: اساس کار اگر بر شفاف‌سازی استوار باشد و ورودی و خروجی کالا ثبت شود هیچ تخلفی صورت نخواهد گرفت و این موضوع کمک شایانی در جهت جلوگیری از احتکار کالا و سودجویی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با شفاف‌سازی و به روزرسانی مستمر  اطلاعات انبارها، دست سودجویان کوتاه و به این طریق کمک زیادی به تولیدکنندگان داخلی می شود تا بتوانند با کالای خارجی رقابت کنند.

پرندین ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید نسبت به مدیریت و کنترل بازار و پیشگیری از بحران‌ها و جلوگیری فعالیت از افرادی که به دنبال دور زدن قانون هستند، اقدام کنند.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران گفت: باید در این مسیر راهکاری برای حذف واسطه‌ها و دلالان غیر رسمی اندیشیده  راه چاره کلیدی در جهت تسریع روند ساماندهی و ثبت انبارها انجام شود تا آمار انبارها و موجودی کالاها به روزرسانی گردد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.