کاپیتان آرسنال به بارسلونا پیوست +عکس

باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد دوران حضور پیر آمریک اوبامیانگ در این تیم به اتمام رسیده است.

به گزارش تازه نیوز، پیر آمریک اوبامیانگ ماه گذشته و به دلیل یک تخلف انضباطی از بستن بازوبند کاپیتانی آرسنال محروم شد و از آن زمان دیگر هرگز در ترکیب این تیم حضور پیدا نکرد. گرچه در ابتدا شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به فوتبال آسیا و باشگاه متمول الهلال شنیده شده بود، اما او در نهایت با بارسلونا به توافق رسیده و حتی امروز در تمرینات این تیم نیز حضور پیدا کرد.

حالا امشب باشگاه آرسنال با انتشار پستی، رسما از جدایی پیر آمریک اوبامیانگ، مهاجم 32 ساله و گابنی خود خبر داد. این اتفاق در حالی رخ داده که آرسنال با بحران کمبود مهاجم نوک مواجه بوده و در ادامه فصل روزهای دشواری را سپری خواهد کرد. فولارین بالوگون، مهاجم جوان این تیم پیش از این به صورت قرضی راهی میدلزبورو شده و در واقع ادی انکتیا و الکساندر لاکازت به عنوان تنها مهاجمان باشگاه در لیست این تیم باقی مانده اند.

جالب اینجاست قرارداد هر دوی این بازیکنان در پایان فصل تمام می شود. دوسان ولاهوویچ، مهاجم گلزن و صربستانی هدف اصلی نقل و انتقالات آرسنال در ماه ژانویه بود، اما او فیورنتینا را ترک کرده و به یوونتوس پیوست. اما علیرغم این شرایط نیز میکل آرتتا تمایلی به حفظ پیر آمریک اوبامیانگ نشان نداده و نام او در لیست فروش قرار داد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.