۸۰ درصد مردم تهران میلیاردر شدند!

۸۰ درصد مردم تهران میلیاردر شدند و به همین دلیل باید به دولت مالیات پرداخت کنند!

به گزارش تازه نیوز و به نقل از تحریریه، به دلیل تورم های بالا در ۸ سال اخیر ۸۰ درصد مردم تهران و درصد قابل توجهی از مردم ایران میلیاردر شده اند و با تعریف ناقص از ثروت با نگاه تعریف اسمی و نه حقیقی، باید مالیات پرداخت کنند.

این مطالب را هم از دست ندهید:

در دوره ۸ ساله منتهی به پایان ۱۴۰۰، رشد اقتصادی صفر بوده، اما به دلیل رالی قیمت ها شاهد میلیاردی شدن خانه ها در تهران به صورت بیش از ۸۰ درصد و در سایر شهرها با درصدهای کمتری هستیم که درباره خودرو نیز مصداق دارد.

درحالیکه در سال ۱۳۹۲ به جرات می توان گفت که کمتر از ۵ هزار خودرو بالای میلیارد تومان در کشور وجود داشت، این رقم از ۵۰۰ هزار دستگاه در سال جاری فراتر رفته و قرار است از این عده از همه جا بی خبر مالیات بر خودرو لوکس گرفته شود.

این خودروهای باصطلاح لوکس عمدتا خودروهای بسیار ارزان مانند مدل های کره ای هیوندا و کیا هستند(پایینتر از ۳۰ هزار دلار) که در اکثر کشورها به کارگران و کم درآمدترین اقشار جامعه تعلق دارد.

4 نظر
  1. حمید

    دزد از آسمان نمی آید … خودنان هستیم

  2. هادی

    ارز اوری مردم تهران چیه؟ کشاورزی /صنعت چیه /جز اینکه همیشه از تورم نهایت یهره رو مبرند 95درصد شغل تهرانی ها خدمات مثل فروشگاه داشتن فروشگاه مبل فروشگاه مبل بخش موبایل و…هیچ کدام از این شغلها ارز اوری ندارند فقط پول نفت رو نوش جان می کنند نازه به شهرستانی ها هم فخر می فروشند

  3. علی اصغر قاسم پور

    اصلاح بفرمایین، بگین از ۴۳ سال قبل و آیا بعد از سال ۱۴۰۰ قیمتها طبق معمول رالی بالا نرفته؟! در دوره ای که برجام و در دولت آقای روحانی اجرا شد مردم از گرانیهای سرسام آور راحت شدن و نفس راحتی کشیدن، این نوع فکر و مشی مسئولانه که وضع رو به این صورت در آورده.

  4. علی

    ازخدا بی خبر مردم اند یا مسئولینی که بر کرسی ریاست نشستند و همراهی کننده شرایط بد اقتصادی اند، این طوری که پیش برود سال بد پراید۶تومانی هم میلیاردی می‌شود و مالکان آن باید مالیات بدهند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.