مارادونا: بارسلونا رفتار خوبی با مسی نداشت

دیه گو مارادونا به نشریه کلارین گفت که اطمینان داشت برای لیونل مسی اتفاقاتی مشابه خودش در بارسا رخ خواهد داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، دیه گو مارادونا اسطوره آرژانتینی ها امروز قدم در ۶۰ سالگی گذاشت. او را بسیاری بالاتر از همه، برترین بازیکن تاریخ فوتبال می دانند و به سبب نقش مهمش در قهرمانی جام جهانی ۱۹۸۶ بین آرژانتینی ها از محبوبیتی بی مانند برخوردار است. محبوبیتی که لیونل مسی هم ندارد.

مارادونا در سالروز تولدش و در مصاحبه با نشریه کلارین به صحبت در مورد وضعیت لیونل مسی در بارسلونا پرداخت. دیه گو که خود بین سال های ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۴ برای بارسا بازی کرده و به شکلی نه چندان مسالمت آمیز هم این تیم را به مقصد ناپولی ترک کرد، معتقد است در بارسا با مسی هم خوب رفتار نکرده اند.
مسی تابستان امسال تمایل جدی برای جدایی از بارسا داشت و بوروفکسی هم به باشگاه ارسال کرد تا زمینه برای جدایی اش فراهم شود ولی در نهایت با اصرار و پافشاری باشگاه، او مجبور به ماندن شد.

مارادونا در مورد مسی گفت:« می دانستم که داستان بارسا و مسی به اینجا خواهد رسید و به این فکر می کردم که مسی در نهایت جدا می شود. برای من هم اتفاقی مشابه در بارسا رخ داد. بارسا باشگاه ساده ای نیست و مسی هم سال هاست آنجا بازی می کند اما با او خوب و آنچنان که شایسته اش است، رفتار نکرده اند.»

مارادونا ادامه داد:« مسی برای بارسا همه کار کرد و این تیم را به بالاترین سطح فوتبال رساند و در نهایت تصمیم گرفت فضایی جدید را تجربه کند ولی به او پاسخ منفی دادند. مشخص بود که جدایی از بارسا کار ساده ای نخواهد بود. او قرارداد داشت و بارسا هم باشگاه بزرگی است. مردم هم مسی را دوست دارند. من شرایطی مشابه را در ناپولی تجربه کردم.»

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.