خاتمی، گورباچف و میرحسین موسوی، یلتسین آمریکا در ایران بودند!

کیهان در سرمقاله خود مجددا به نخست‌وزیر دوران جنگ هشت‌ساله و رئیس‌جمهوری دوره اصلاحات حمله کردو ادعاهایی علیه این دو چهره سیاسی مطرح کرد.

به گزارش تازه نیوز، در بخشی از یادداشت روزنامه کیهان آمده است: چند ماه قبل از انتخابات ۱۳۸۸ که فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸ را در پی داشت، گروه‌های جبهه اصلاحات باتفاق آقای خاتمی را به عنوان نامزد خود برای ریاست جمهوری معرفی کرده بودند. در آن میان، نگارنده با درج یادداشتی در کیهان نوشته بودم که آقای خاتمی نامزد اصلی مدعیان اصلاحات نیست که با اعتراض شماری از اصلاح‌طلبان رو‌به‌رو شد. مدتی بعد خاتمی از نامزدی ریاست جمهوری کنار رفت و میرحسین موسوی از سوی جبهه اصلاحات به عنوان نامزد ریاست جمهوری معرفی شد. بعد از شکست فتنه آمریکایی- اسرائیلی ۸۸، خبرنگار روزنامه آمریکایی «نیو یورکر» از نگارنده پرسید؛ از کجا می‌دانستید که خاتمی نامزد اصلی جبهه اصلاحات نیست؟ زیرا همه گروه‌های این جبهه روی نامزدی آقای خاتمی اتفاق نظر داشتند. در پاسخ به نشست استنفورد اشاره کردم که در آن، خانم «گیل لاپیداس» متخصص امور شوروی در سال‌های منجر به فروپاشی، گفته بود، خاتمی گورباچف است و توان لازم برای ریاست جمهوری آینده ایران را ندارد. ما در ایران به یک «یلتسین» نیاز داریم که از همه قوانین عبور کند و میرحسین موسوی همان یلتسین در آب‌نمک خوابانده آمریکا بود (همان که چند شب پیش یکی از همین مدعیان اصلاحات در برنامه جهان آرا‌، از او با پسوند «حفظه‌الله»‌‌‌‌‌!! یاد کرد!

۱ نظر
  1. امیر

    اگرحضرت امام خمینی الان زنده بودن فرمان محاکمه امثال خاتمی وموسوی و…راصادرمیکرند ونوه خود حسن خمینی وفرزند لاکچری اش احمد رو از سیاست و..برحذر میداشتندمثل اول انقلاب که نوه خود حسین خمینی را از خود راندند.خدا امام خامنه ای راحفظ کندچقدر از اعمال اینها خون دل خوردندوصبوری کردند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.