یک فرمانده سپاه: آمریکایی‌ها دنبال ژن شیعیان هستند تا به سربازان خود تزریق کنند!

سرادر ذوالقدر گفت: آمریکایی‌ها می‌گویند شیعیان ژنی دارند که باید آن را به سربازان خود تزریق کنیم تا شجاع شوند!

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، سردار احمد ذوالقدر شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای روستای آب باریک ورامین که با حضور استاندار تهران برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام دشمنی‌های که در طول تاریخ اسلام علیه امت روا داشته شده بود، به مقابله با ایران اسلامی آمد.

وی افزود: کافران، ظالمان استکبار و منافقین انواع توطئه از جمله کودتا، جنگ، تجزیه، بمب‌گذاری، ترور، فتنه، کودتای طبس، قانون داماتو، مفاسد اجتماعی از طریق ماهواره، شبیخون فرهنگی و بیش از ۴۰ توطئه را علیه ایران به کار بستند تا مردم را از پای در آورند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران تأکید کرد: تا زمانی که امت با امام همراهی کند، دشمن محکوم به شکست است.

وی تأکید کرد: دشمن به دنبال ولایت، عمود خیمه اسلام بود ولی جوانان و شهیدانی همچون شهید فهمیده و شهید حججی که حتی امام راحل را درک نکرده بودند، پای خیمه امت ایستادند و محکم‌تر از فولاد از حریم ولایت حراست کردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌گویند شیعیان ژنی دارند که باید آن را به سربازان خود تزریق کنیم تا شجاع شوند غافل از این که در مردم ایران اسلامی ژن امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زینب کبری(س) وجود دارد و این فرهنگ باعث شده تا از هیچ دشمنی هراسی به دل راه ندهند.

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. من

    چقدراحمقانه خدایاعجب انسایی هستند بس کنید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.