کارشناس داوری: بعد از اخراج یزدانی باید علیه استقلال پنالتی اعلام می‌شد! +ویدئو

حسن نوشه ور اشتباهات داور بازی استقلال و هوادار را در نتیجه بازی تأثیرگذار دانست.

به گزارش تازه نیوز، سیدحسن نوشه‌ور، ناظر فدراسیون فوتبال درخصوص قضاوت تیم داوری بازی دو تیم استقلال و هوادار گفت: روی پنالتی دقیقه 10 بازی که استقلال به دست آورد، مدافع هوادار با دست و آرنج خود مهاجم استقلال را شارژ کرد و او را نقش بر زمین نمود و صددر‌صد پنالتی و تصمیم داور درست بود.

وی درباره صحنه‌ای که بازیکنان هوادار اعتقاد به خطای هند پنالتی داشتند، اظهار داشت‌: در این صحنه برخورد توپ به دست مدافع استقلال در دقایق پایانی پنالتی نبود و دست بازیکن استقلال کاملاً بسته بود. به نظر من تمام اخطار‌های داور به بازیکنان و حتی مربیان درست بود و این اعتراض‌ها باید با کارت زرد جریمه شوند.
کارشناس داوری کشورمان درخصوص اخراج سیاوش یزدانی مدافع تیم استقلال نیز گفت: اخراج سیاوش یزدانی نیز درست بود چراکه او در جریان بازی تخلف انجام داد و اقدام به انداختن یک توپ اضافه به داخل زمین کرد تا باعث توقف بازی شود. به همین دلیل کارت زرد دوم و سپس اخراج درست بود اما چون یزدانی توپ را به محوطه جریمه استقلال فرستاد، داور باید به یک ضربه پنالتی به سود هوادار اعلام می کرد. به همین دلیل می توان گفت که اشتباه داور در نتیجه بازی تأثیرگذار بود.

۱ نظر
  1. امیر

    چه عجب یکی از کارشناس ها به این موضوع اشاره کرد

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.