مانع مجلس برای پرداخت مطالبات رتبه‌بندی معلمان

دولت پیشنهاداتی در رابطه با کاهش زمان اجرای رتبه بندی معلمان و یا در نظر گرفتن دیونی برای آن داشت که کمیسیون با آن مخالفت کرد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از فارس، محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت اجرای رتبه بندی معلمان اظهار داشت: برای اجرای رتبه‌بندی معلمان در سال جاری نیازمند ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه هستیم، اما سال بعد برای اجرای رتبه‌بندی معلمان هیچ مشکل بودجه‌ای وجود ندارد و مجلس و دولت رقم ۲۵ هزار میلیارد تومانی را برای این کار نهایی کرده‌اند، اما برای اجرا در سال جاری مشکل اعتباری داریم.

عضو کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: مجلس و دولت در حال رایزنی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور سال جاری تا پایان اسفند ماه هستند؛ نظر مجلس و نمایندگان اجرای رتبه‌بندی معلمان از ۳۱ شهریور سال جاری است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: پیشنهاد شده ۶ ماه پایان سالجاری که طبق قانون قرار بوده رتبه‌بندی معلمان اجرایی شود را کمتر کنیم و یا اینکه حتی دیونی در نظر گرفته شود و از سال بعد رتبه‌بندی معلمان عملیاتی شود که مجلس و کمیسیون آموزش با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.