سلطانی‌فر برای مدیرعامل حراستی پرسپولیس احضار شد

در پی انتخاب جعفر سمیعی، رییس حراست وزارت ورزش و جوانان به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از مسعود سلطانی فر و وزارت ورزش و جوانان انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تابناک، مهدی فروردین که شاگرد دکتر محمد دادکان بوده، اعتقاد داشت دادکان بهترین انتخاب برای اداره پرسپولیس است. رییس فراکسیون ورزش مجلس که اتفاقا رابطه خوبی هم با وزارت ورزش و جوانان دارد، توقع نداشت وزارت ورزش با وجود توصیه های کارشناسان و نمایندگان و پیشکسوتان به انتخاب محمد دادکان برای عضویت در هیات مدیره پرسپولیس و اداره باشگاه، دست به انتخاب رییس حراست وزارت ورزش برای مدیرعاملی این باشگاه بزند.

حالا از عصر دیروز که هیات مدیره پرسپولیس حکم مدیرعاملی جعفر سمیعی را منتشر کرد، تلاش ها برای طرح سوال از وزیر ورزش در مجلس آغاز شده است. تفکر وزارت ورزش این بود که مسئول پرونده مبارزه با فساد در ورزش، مدیرعامل پرسپولیس شود تا مبارزه با دلال هایی که در مجموعه سرخ نفوذ کرده اند، شتاب بیشتری به خود بگیرد. سمیعی هم در اولین اقدام قطع دست دلال ها را یکی از پنج هدف کوتاه مدت خود در مدیریت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد. با این وجود افرادی نظیر مهدی فروردین که از انتخاب محمد دادکان حمایت می کردند، با وزارت ورزش زاویه پیدا کرده اند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.