اینتر ۱-۲ میلان؛ بازگشت بزرگ با هنرنمایی ژیرو

میلان موفق شد در یک بازی جذاب با نتیجه 2-1 اینتر را شکست دهد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، در یکی از حساس ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا و ایتالیا دو تیم اینتر و میلان در دربی دلامادونینا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار نهایتا با نتیجه ۲-۱ به سود شاگردان استفانو پیولی خاتمه یافت.

اینتر کار را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ توسط دامفرایز موفق شد به گل نیز دست پیدا کند اما مشخص شد که پیش از به ثمر رسیدن این گل ایوان پریشیچ در موقعیت آفساید قرار داشته است.

یک دقیقه بعد اینتر این باز هم می توانست توسط مارسلو بروزوویچ به گل دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از تغییر مسیر با واکنش فوق‌العاده مایک مانینان همراه شد.

در دقیقه ۲۶ باز هم اینتر می‌توانست دروازه میلان را باز کند اما این بار ضربه نیکولو بارلا با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا روسونری باز هم شانس آورده باشد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایسنا،در دقیقه ۲۷ باز هم اینتر تا آستانه به ثمر رساندن گل اول پیش رفت اما اینبار نیز مایک مانیان سد راه بزرگ دنزل دومفرایز بود و اجازه نداد ستاره اینتر در مصافی تک به تک تک دروازه اش را باز کند.

در دقیقه ۳۸ بالاخره قفل دروازه میلان شکسته شد. ارسال کرنر هاکان چالهان‌اوغلو با ضربه والی ایوان پریشیچ همراه شد تا شاگردان سیمونه اینزاگی با پیروزی یک گله راهی رختکن شوند.

نیمه دوم کاملاً متعادل پیگیری شد و دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر ترتیب دادند که البته هیچ کدام از آنها زهر خاصی نداشت؛ شرایطی البته بیشتر به سود شاگردان سیمونه اینزاگی بود.

اما نهایتا در دقیقه ۷۵ کنترل کار از دست اینتر در رفت و میلان توانست گل تساوی را به ثمر برساند. بعد از یک کش و قوس توپ در مقابل دروازه خالی به اولیویه ژیرو رسید و این بازیکن نیز به راحتی گلزنی کرد تا نتیجه ۱-۱ شود.

در کمال تعجب چند دقیقه بعد این میلان بود که توانست گل برتری را به ثمر برساند. چرخش فوق‌العاده زیبای اولیویه ژیرو و ضربه تمام کننده این بازیکن باعث شد نتیجه ۲-۱ شود.

در ادامه بازی نیز اینتر هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست گل تساوی را به ثمر رساند تا میلان سه امتیاز حساس و مهم را کسب کرده باشد و به کورس رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بازگردد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.