جنجال انتقال سردار آزمون به لورکوزن در فضای مجازی +تصاویر

از لحظه انتشار خبر قرارداد آزمون با لورکوزنی ها، صفحات رسمی این تیم در فضای مجازی تحولی چشمگیر پیدا کرده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، خبر حضور سردار آزمون در بایر لورکوزن، تیتر اول تمام رسانه های ورزشی در ایران را به خود اختصاص داد. اتفاقی که با توجه به محبوبیت سردار در ایران و سطح کیفی این بازیکن و البته شایعات همیشگی در مورد مقصد بعدی ازمون، طبیعی بود. سردار آنقدر در پنجره زمستانی امسال بازیکن مهمی محسوب می شد که حتی رومانو و دی مارتزیو، دو خبرنگار مشهور دنیای فوتبال در حوزه نقل و انتقالات هم بارها خبرهایی را در مورد او منتشر کردند. بنابراین مسئولان باشگاه لورکوزن کاملا به جذابیت های این انتقال آگاه بودند و تلاش کردند حضور سردار در لورکوزن را به بهترین شکل ممکن پوشش بدهند. تلاشی که به موفقیت هم رسید و با نگاهی به صفحات رسمی این باشگاه در اینستاگرام و توییتر، درک این موضوع ساده تر می شود.

سردار ازمون- لورکوزندر حالی که پست های اینستاگرامی بایر لورکوزن تا پیش از حضور آزمون و حتی بعد از آن معمولا بین هفت تا بیست هزار لایک می گرفت، به یک باره خبر پیوستن آزمون به این تیم ۳۳۰ هزار لایک خورد! شانزده برابر پست قبلی. اتفاقی که احتمالا تیم رسانه ای لورکوزن را هم شوکه و ذوق زده کرد به طوری که خیلی زود عکس یادگاری سردار با لباس این تیم را هم پست کردند و بازهم واکنش مثبتی دریافت کردند. ۱۵۰ هزار لایک و بیش از ۲۰ هزار کامنت تبریک. موضوعی که در توییتر تکرار شد و در حالی که توییت های این باشگاه در روز ۲۲ ژانویه( روز پیوستن سردار به لورکوزن) ۱۰۰ تا ۲۰۰ فیو خورده بود، توییت مربوط به پیوستن سردار به این تیم ۵۵۰۰ فیو خورد.

سردرا آزمون لورکوزن

در حالی که تب این انتقال فروکش کرده بود، ناگهان یک پست تازه اینستاگرام شیرها را منفجر کرد؛” تابستان نه، از همین حالا” ویدیویی که از شش روز پیش تا حالا ۳۵۰ هزار بار پسندیده شده و موجی از کامنتهای مثبت را گرفته.

موج خبری بعدی در مورد سردار، به حضور او در لورکوزن برمی گردد. جایی که این باشگاه از لحظه حضور سردار در فرودگاه تا حضور او در تست های پزشکی و ورزشگاه بای آرنا همه رویدادها را پوشش داد. ابتدا ویدویی از حضور او در فرودگاه منتشر کردند و بعد از آن هم در چند پست و توییت پشت سر هم، تصاویر و ویدیویی ها از سردار در بای آرنا و مرکز پزشکی این باشگاه منتشر کردند. پست ها و توییت هایی که به بهترین شکل ممکن تدوین و برنامه ریزی شدند تا نشان دهد یک باشگاه کامل، حرفه ای گری خود را در تمامی بخش ها نمایان می کند.

پیوستن سردار به لورکوزن و بهره برداری این تیم از جذابیت های تبلیغاتی و تجاری سردار آزمون و نحوه پوشش این انتقال، می تواند یک کلاس درس کامل برای فوتبال ایران باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.