کشف موجود فرازمینی در مریخ +عکس

یک نظریه پرداز در حوزه بشقاب پرنده‌ها ادعا می‌کند که در عکس منتشر شده ناسا از مریخ، یک موجود فرازمینی صورتی کوچک در سیاره سرخ دیده می‌شود. او این کشف را اثباتی برای حیات فرازمینی عنوان کرد.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، اسکات سی وارینگ، کارشناس خودخوانده، می‌گوید این عکس یک موجود بیگانه صورتی رنگ را نشان می‌دهد که مریخ نورد ناسا آن را فاصله‌ای نزدیک ثبت کرده است. او در وبلاگ خود UFO Sightings Daily نوشت: “همه می‌دانند که من دوست دارم عکس‌های ناسا را ​​بررسی کنم. من در یکی از این تصاویر، با چیز منحصر به فرد روبه‌رو شدم. چیزی که ۱۰۰ درصد اثبات کننده زندگی هوشمند است. ”

وی ادامه داد: ” در این تصویر فردی دراز کشیده و از فاصله‌ای ایمن به مریخ نورد ناسا نگاه می‌کند. این شخص تقریباً ۱ فوت قد دارد و دراز کشیده است. بالای سینه، گردن و صورتش مایل به صورتی است، مو‌هایی متمایل به قرمز دارد و کت و شلواری تیره پوشیده است. این موجود یک شیء خاکستری روی یک شانه دارد، چیزی شبیه به یک کوله پشتی. حتی ردپایی در پشت شخصی وجود دارد که به محلی که برای دراز کشیدن انتخاب کرده، منتهی می‌شود. ” با این حال، یافته‌های وارینگ مخاطبان را قانع نکرده است.

ماجرای بسته شدن سایت وارینگ

وارینگ در سال ۲۰۱۰، سایت UFO Sightings Daily را راه اندازی کرد. این سایت به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سایت‌ها برای علاقه‌مندان به بشقاب پرنده‌ها تبدیل شد. در ژوئن ۲۰۱۷، هنگامی که وب سایت او به طور مرموزی برای مدت کوتاهی بسته شد، طرفداران او شوکه شدند. او در صفحه اول وب سایت خود نوشت: “آخرین پست من. با تشکر از هفت سال حمایت. ما با هم کار‌های زیادی انجام داده ایم. ”

برخی از نظریه پردازان توطئه ادعا کردند که سایت توسط مقامات یا یک آژانس مخفی بسته شده، اما اسکات گفت که او متوقف شده، زیرا علاقه‌مندان به بشقاب پرنده مانند او جدی گرفته نمی‌شدند.

ادعاهای عجیب و غریب کارشناس بشقاب پرنده ها

ماه گذشته، وارینگ ادعا کرد که شواهدی از یک پایگاه عظیم بیگانگان در مریخ کشف کرده که ناسا نمی‌خواهد مردم چیزی درباره آن بدانند. در یک کلیپ عجیب، او به طرفداران می‌گوید: “سلام بچه ها، من چیز جالبی کشف کردم، این یک مرکز ۲۵ کیلومتری در سیاره مریخ است. شما نمی‌توانید آن را ببینید، اما من می‌توانم. ”

از دیگر ادعا‌های عجیب و غریب وارینگ این است که او چهره بیگانه ۱۰ هزار ساله‌ای را دیده که روی مریخ حک شده است. او در کنار تصویر این کوه مریخی نوشت: “من یک چهره بیگانه باستانی پیدا کردم که در بالای کوه حک شده بود. نمایی که یک گونه بیگانه تقریباً شبیه انسان را نشان می‌دهد. ”

برخی از یافته‌های وارینگ باعث عصبانیت سایر اعضای جامعه متخصص بشقاب پرنده شده است. آن‌ها استدلال می‌کنند ادعا‌های عجیب و غریب‌ او کل این حرفه را تضعیف می‌کند. نایجل واتسون، نویسنده کتابچه راهنمای تحقیقات یوفو، پس از بسته شدن سایت وارینگ در سال ۲۰۱۷ گفت: “فکر می‌کنم او واقعاً در تلاش بود تا مشاهدات و ناهنجاری‌های یوفو‌های ثبت شده توسط دوربین‌های فضای بین‌المللی را بیابد و به اشتراک بگذارد. ایستگاه و سایر وسایل نقلیه فضایی، اما کمیت بسیار اکتشافات او کیفیت آن‌ها را تضعیف کرد. ”

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.