دزدیدن ماشین پلیس برای برآورده کردن آرزوی کودکی! +عکس

مرد محلی برای آنکه رویای کودکی اش را تبدیل به واقعیت کند، ماشین پلیس را دزدید.

به گزارش تازه‌نیوز، اقدام یک مرد محلی در هند در دزدیدن ماشین پلیس به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.

«ناگاپا هاداپاد» ۴۵ ساله برای آنکه رویای کودکی خود  را محقق کند اقدام به سرقت ماشین پلیس و رانندگی با آن کرد. در این اتفاق که در شهر «آنیگِری» هند رخ داد، هاداپاد که خود یک راننده است، خودروی جیپ پلیس را دزدید. او چندین سال بود که آرزو داشت روزی با خودروی جیپ پلیس رانندگی کند.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، بنا به گزارش پلیس هند این مرد روز پنجشنبه و پس از سرقت یک خودروی جیپ پلیس از ایستگاه پلیس در دهارواد بازداشت شد. این راننده کامیون پس از دزدیدن خودروی پلیس مسیر‌های طولانی را با آن رانندگی کرد.

هاداپاد با دیدن این خودروی جیپ که در محوطه ایستگاه پلیس پارک شده بود، متوجه شد که درب خودرو قفل نیست. او همچنین متوجه شد که سوئیچ خودرو روی آن قرار دارد. او فکر کرد که بهترین زمان ممکن برای تحقق رویایش فرا رسیده و به همین علت پس از سوار شدن بر خودروی جیپ اقدام به فرار کرد. او ۱۱۲ کیلومتر را با این خودرو پیمود و سپس برای استراحت خودرو را در کنار جاده پارک کرد. ساکنان محلی که به وی و خودروی پلیس مشکوک شده بودند، پلیس را در جریان قرار دادند.

پلیس با حضور در محلی که خودرو پارک شده بود این مرد را بازداشت کرد. بنا به گفته پلیس این مرد احتمالا از مشکلات روانی رنج می‌برد. یک پرونده برای وی تشکیل شده و او اکنون در بازداشتگاه به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.