فکری بی‌محلی کرد، پزشک استقلال جدا شد

سیروس دین‌محمدی که همراه با محمود فکری از نساجی به استقلال آمد، چند روزی است در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از میزان، هفته گذشته همه اعضا کادر فنی تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را امضا کردند اما سیروس دین‌محمدی و یکی دیگر از اعضا کادر فنی فنی قرارداد خود را امضا نکردند. دلیل این امر آن بود که دین‌محمدی از رقم قرارداد پیشنهادی باشگاه راضی نبود و احتمالاً اگر وی با باشگاه به توافق نرسد باید شاهد در روز‌های آینده شاهد جدایی دین محمدی از استقلال باشیم. مشخص نیست اگر چنین اتفاقی بیفتد آیا دین‌محمدی به کادر فنی تیم نساجی که بعد از جدایی فکری، وحید فاضلی را روی نیمکت خود قرارداده است، بازمی‌گردد یا خیر.

دین‌محمدی چند روزی است که در تمرینات نیز غایب بوده و به نظر می‌رسد باید وی را از استقلال جدا شده دانست. جدا از بحث قرارداد گویا بی توجهی مسئولان و مربیان استقلال نیز باعث دلخوری دین محمدی شده است.

در سوی دیگر، روز گذشته جمعه امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال و کاوه ستوده به همراه سایر اعضای کادر پزشکی حاضر به ادامه همکاری با تیم نشدند. نوروزی به حمایت از ستوده اعلام کرد که به کارش در باشگاه استقلال ادامه نمی‌دهد. در این شرایط آبی‌پوشان در آستانه آغاز لیگ بیستم، کادر پزشکی ندارند.

با این حال به احتمال فراوان طی روزهای آتی مسئولان باشگاه استقلال تیم پزشکی جدیدی را برای لیگ بیستم معرفی خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.