این منم مهدی شیری؛ هند نمی‌کنم، خطای بیخود نمی‌کنم، اخراج هم نمی‌شوم! +عکس

تشابه اسمی هافبک اسبق پرسپولیس با مدافع کنونی این تیم یک شب جنجالی برای وی شکل داد.

به گزارش تازه‌نیوز، بعد از اخراج مهدی شیری مدافع راست کنونی پرسپولیس در سوپرکاپ مقابل فولاد خوزستان، برخی هواداران خشمگین این تیم مطابق همیشه بهترین فرصت را حمله به صفحه اینستاگرامی وی دیدند تا با حمله کلامی خود در کامنت و دایرکت بخشی از خشم خود را به این شکل فرو بخورند. اما از بد قضا تشابه اسمی مهدی شیری با هافبک اسبق استقلال و پرسپولیس که اکنون دوران بازنشستگی خود را پشت سر می‌گذارد یک شب جنجالی را برای وی شکل داد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

شیری درباره حمله اشتباهی هواداران پرسپولیس به صفحه او می‌گوید: بابا ما بعد از بازی اینقدر عصبانی بودیم که اصلا حال و حوصله گوشی و … را نداشتیم. ناگهان دیدم که اینستاگرام من در حال انفجار است. دل‌تان نخواهد و فحش و بد و بیراه بود که در کسری از ثانیه می‌‎آمد. برایم واقعا عجیب بود که چه اتفاقی افتاده است. بابا ما که برای شما گل مارادونایی زدیم هواداران عزیز. زمانی که کسی از وسط زمین تا خط دروازه همه را دریبل کرد را یادتان رفته؟ چرا به من فحش می‌دهید آخر؟

هافبک اسبق پرسپولیس درباره مهدی شیری نیز می‌گوید: من از باخت و اخراج بی‌خودی که شد ناراحت شدم. این اخراج البته هیچ توجیهی ندارد و تیم در منطقه خطر نبود. مهدی باید بیشتر به خودش بیاید. او بازیکن خوبی است و در بیشتر بازی‌ها این موضوع را نشان داده اما بدشانس هم هست که درست در سر بزنگاه تصمیمات اشتباه می‌گیرد. البته با این حملات چیزی درست نمی‌شود. او نیاز به آرامش و ریکاوری دارد.

شیری درباره این‌که آیا هم‌نام پرسپولیسی خود را در اینستاگرام فالو کرده‌ یا خیر گفت: فالو نکرد‌م و او هم مرا فالو ندارد که اینقدر فحش می‌خوریم حالا فکرش را بکن بخواهیم فالو هم کنیم. بیخیال بابا دنبال دردسر می‌گردی؟

شیری در نهایت یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: این منم مهدی شیری؛ هند نمی‌کنم، خطای بیخود نمی‌کنم اخراج هم نمی‌شوم! داداش لطفاً خوب بازی کن که من اشتباهی فحش نخورم!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.