تصویری از مرد سوری و پسر عمویش در کنار غزل حیدرنوا

پدر غزل می‌گوید دخترش را بوسیده و سرزنش کرده که چرا به ترکیه رفت و از او خواست به زندگی‌اش برگردد و غزل هم مخالفتی نداشت.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فارس، پدر غزل در مورد ملاقات با دخترش در ترکیه و ارتباطش با شخصی به‌نام عبد جمونگ گفت: من دخترم را بعد از چند ماه دیده بودم او را بغل کردم و بوسیدم سرزنشش کردم که چرا این کار را کرده و از غزل خواستم به زندگی خودش برگردد؛ غزل هم هیچ مخالفتی نکرد و به  اشتباه خودش اعتراف کرد. جریان ترکیه آمدنش را هم که سوال کردم غزل تعریف کرد: شبی که خانه را ترک کردم من را در تهران تحویل سه نفر دادند که ایرانی بودند که دو نفر آن‌ها من را مورد اذیت و آزار قرار دادند. او گفت یک شب در تهران مانده و بعد از مرز خوی خارج شده است. جزئیات بیشتر را (اینجا) بخوانید.

این مطالب را هم ببینید:

مردسوری و پسرعمویش در کنار غزل

 

 

9 نظر
  1. محمد حسین

    ننگ بر شما که میخوای عکس اون مرحومو بزاری کاره پسررو توجیح کنید خجالت بکشید از مسلمونی فقط اسمشو یدک میکشید

    1. سردار

      توجیه نیست اما سخته مدیریت اعصاب و روان…

  2. زهرا

    کاری که اینا کردن حتی عصر جاهلیت هم انجام نداده *** اگر جامعه اسلامی داریمو دم از عدالت و عدل علی میز نیم مدعی العموم باید قصاص کنه تا درس عبرتی باشه برای دیگران .تمام جامعه باید یکصدا بشن و فشار افکار عمومی باید اجازه نده قاتل به بهانه حفظ ناموس تبرئه بشه .

  3. سرور

    این دختر بچه هم مثل هزاران دختر بی پناه و بی گناه ایرانی کشته ی بی فرهنگی و آموزش ندیدن مردان متحجر و متعصب ایرانی شد
    هر روز بدتر از دیروز

    1. کیوان

      دختر نبود زنش بود
      بدون طلاق با یکی دیگه ازدواج می‌کنه
      شما کاملا بی دین تشریف دارید

  4. حمید کلباسی

    چون بد آید ، هرچه آید بد شود ؛ یک بلا ده گردد و ده ، صد شود .
    گرمی از آتش فتد ، مهر از فروغ ؛ فلسفه باطل شود ، منطق دروغ .

  5. البرز

    بی آبروی و رسوای ناموسی اون دختر طفل معصوم رو چطور میتوانید توضیح بدهید این که یک زن شوهر و بچه خودش رو بزار قاچاقی از کشور خارج بشه و درحالی که عقد رسمی هستش عقد یکی دیگه شده و جشن عروسی گرفته بعد از چند ماه شوهرش باید گوسفند قربانی میکرد جشن و پایکوبی میکرد بی غیرتی یعنی چه

  6. سید دانیال

    این پسره سوری کارش بدبخت کردن دخترا زنا مردمه باید اینو بیارن تو ایران مجازاتش کنن

  7. احمد

    شرمنده از نظر ایجاد رعب ووحشت حق باشماست ولی حتما کاملا داستانو خوندی زنی که شوهر داره وازشوهرش طلاق نگرفته چطور دوباره شوهر میکنه این بیشتر به دوران جاهلیت شبیه تا سر بریدن اون پس اگه با اون هم عقیده ای خواهشا دم از اسلام وقانون نزن چون معلومه نه سواد قانون روداری نه اسلامو میشناسی فقط خواستی نظر داده باشی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.