تعویض‌های طلایی استقلال نسخه پیکان را پیچید

تیم فوتبال استقلال در حالی پیکان را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شکست داد که اصلی ترین نقش را در این پیروزی بازیکنان تعویضی مجیدی داشتند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، شاگردان فرهاد مجیدی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور غروب سه شنبه در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان رفتند و در حالی که ۹۰ دقیقه معمول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، با گل دقیقه ۹۲ ارسلان مطهری به پیروزی رسیدند تا به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کنند.

فرهاد مجیدی در دقیقه ۷۳ این بازی دو تعویض به صورت همزمان انجام داد و جعفر سلمانی را به همراه ارسلان مطهری همزمان جانشین ابوالفضل جلالی و وریا غفوری کرد. این دو تعویض فقط تعویض نفر با نفر نبود و مجیدی بعد از آن قدری هم در شیوه بازی تیمش به این نحو تغییر ایجاد کرد که یامگا را از خط حمله به جای وریا به وینگر راست منتقل کرد تا مطهری جای یامگا را در خط حمله بگیرد.

۲۰ دقیقه بعد از این دو تعویض، ۲ بازیکن تازه وارد استقلال خالق تاثیرگذار ترین صحنه بازی شدند و ارسلان مطهری توانست با استفاده از ارسال جعفر سلمانی تک گل آبی پوشان را مقابل پیکان به ثمر برساند تا تیمِ مجیدی با عبور از سد پیکان راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شود.

تعویض موثر دیگر استقلال، ورود روزبه چشمی در دقیقه ۱۰۲ به جای امیر حسین حسین زاده بود تا حضور این بازیکن با تجربه در مرکز زمین استقلال به خط میانی این تیم استحکام بخشیده و آبی پوشان بتوانند از اندوخته شکننده شان با حضور چشمی بهتر دفاع کرده و در نهایت نیز با پیروزی بر پیکان راهی مرحله بعدی شوند.

تعویض‌های مجیدی در بازی مقابل پیکان تعویض‌های خوبی بود تا مشخص شود نیمکت پُر آبی‌ها می‌تواند نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم در فصل جاری داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.