می‌دانم چه افرادی در استقلال با چه نیتی دنبال تخریب من بودند

آرش رضاوند در خصوص جدایی‌اش از استقلال گفت: یک تیم بودند که در چند جای مختلف می‌خواستند من را تخریب کنند. من نخستین بار بود که با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شدم ولی واقعا برایم مهم بود.

به گزارش تازه نیوز، آرش رضاوند که تنها با یک‌بازی برای فولاد یک‌جام قهرمانی به کارنامه‌اش اضافه کرده در گفت‌وگو با همشهری از شرایط سخت این فصلش در استقلال گفت که بخشی از آن را در ادامه می‌خوانید:

چه اتفاقاتی رخ داد که از استقلال جدا شدی؟
این مسئله دیگر تمام ‌شده است. من به‌صورت قرضی به فولاد آمدم و امیدوارم بتوانم تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشم و به فولاد کمک کنم.

امسال برخی انتقادها از عملکرد تو صورت گرفت که ظاهرا بابت این موضوع ناراحت هستی؟
زیاد دوست ندارم در مورد گذشته صحبت کنم. کارنامه من مشخص است و در این مدتی که در استقلال بودم با مربیانی چون استراماچونی، محمود فکری و فرهاد مجیدی کار کردم. می‌توانید در مورد عملکرد من از آنها سؤال کنید. همیشه دوست داشتم در زمین مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشم، ضمن اینکه هیچ فوتبالیستی نمی‌تواند در همه بازی‌ها صد باشد. متأسفانه امسال از همان ۳‌بازی اول که لیگ را با برد شروع کردیم برخی فشارها روی من ایجاد شد که برایم عجیب بود، این در حالی است که طبق آمار جزو بازیکنان خوب تیم بودم.

آن اتفاقات در روحیه تو تأثیر گذاشت؟
من کار خودم را انجام می‌دادم. اتفاقا این موضوع را هم پیگیری کردم و می‌دانم چه افرادی با چه نیتی دنبال تخریب من بودند. واقعا آنها یک تیم بودند که در چند جای مختلف می‌خواستند من را تخریب کنند. من نخستین بار بود که با چنین وضعیتی روبه‌رو می‌شدم ولی واقعا برایم مهم بود. آنها افراد کوچکی هستند که دوست ندارم در موردشان صحبت کنم.

رفتار کادر فنی استقلال و هم‌تیمی‌هایت با تو چطور بود؟
واقعا خوب بود. من هیچ مشکلی در این زمینه نداشتم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.