آیت‌الله خاتمی: عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی آزمون حساسیت جهان اسلام است

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، علنی کردن روابط با رژیم صهیونیستی را آزمونی برای سنجش حساسیت و واکنش جهان اسلام دانست و گفت: اگر عادی‌سازی با واکنش قاطع و انقلابی جهان اسلام مواجه شود، آنهایی که در صف این عادی‌سازی هستند عقب‌نشینی خواهند کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، آیت‌الله سید احمد خاتمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی از مدت‌ها قبل از روابط پنهانی  کشورهای مرتجع عرب با رژیم صهیونیستی مطلع بوده است. کما این که همین روابط را امروز عربستان، بحرین و برخی کشورهای عربی با این رژیم اشغالگر دارند اما اماراتی‌ها این روابط پنهانی را علنی کردند.

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان، علنی کردن روابط با رژیم صهیونیستی را آزمونی برای سنجش حساسیت و واکنش جهان اسلام برابر این پدیده دانست و تصریح کرد: اگر عادی‌سازی با واکنش قاطع و انقلابی جهان اسلام مواجه شود، آنهایی که در صف این عادی‌سازی هستند عقب‌نشینی خواهند کرد و اگر هزینه بایسته‌ای برای آنها نداشته باشد به صف عادی‌کنندگان روابط خواهند پیوست.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: دولت امارات با عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، هم به اسلام و جهان عرب و هم در حق آرمان مردم مظلوم فلسطین خیانت بزرگی کرده است و قطعا این خیانت در حافظه تاریخ باقی منطقه خواهد ماند و آنها دیر یا زود پشیمان خواهند شد.

امام جمعه موقت تهران افزود: دولت امارات باید تا دیر نشده نصیحت رهبر انقلاب اسلامی را جدی بگیرد و از این تصمیم برگردد و رژیم صهیونیستی غاصب را همچنان دشمن بداند.

وی تاکید کرد: ترامپ به خیال خام خودش با اقدامات این‌چنینی به دنبال کسب امتیازاتی برای انتخابات پیش‌رو است تا از آن در تبلیغات انتخاباتی استفاده کند ولیکن تبعات این توطئه به یاری خداوند به خودشان باز خواهد گشت چرا که حکومت جعلی صهیونیست نمی‌تواند دوام پیدا کند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.